Skocz do zawartości

Zablokowane Powstanie '44 full 3d project


aero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Czy mnie znacie czy nie, jestem Aero. Prosto z Big Belch Interactive. Jesteśmy razem z WSK dwu-osobowym projektem. W tej chwili rozpoczelismy prace nad gra w calosci stworzona w GM 6.0 z pomoca silnika IRRLICHT. A to z okazji 60. rocznicy wybuchu powstania.

Poszukuje ludzi ktorzy specjalizuja sie w polskim/niemieckim/rosyjskim sprzecie wojskowym z okresu II Wojny Swiatowej (pojazdy, bron, samoloty). Rowniez prosilbym o wskazanie stron www z trescia o takiej tematyce. Szukam równiez ludzi tworzacych modele broni, postaci czy tez pojazdow.

Chcemy odwzorowac pole walki w miescie podczas powstania z detalami, dzien po dniu. W tej chwili kompresujemy teksturki na troche mniejsza rozdzielczosc, bo na razie jest tego ok. 500MB. Gra bedzie realistyczna, w tej chwili pracujemy obaj nad algorytmami AI. Chetnie podejme wspolprace z osobami dobrze operujacymi GML.

Moze niedlugo stworze stronke z opisem i screenami.

Demko pewnie bedzie ale musze zrobic tak zeby zajmowalo max 30MB. bo kto to bedzie sciagal jak bedzie 300MB demo zajmowac?

PILNIE! potrzebuje planu Warszawy z okresu wojny oraz zdjec archiwalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to wejdź na:

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,27,7223,915,-1 - opisy broni z Call of Duty, a jak wiemy, było ich tam najwięcej i były najrealistyczniej odwzorowane

http://www.pzkpfw.prv.pl/ - historia broni pancernej (strona nie zawsze działa)

http://www.2ws.abc.pl/ - toplista stron o tematyce II Wojny Światowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, projekt ciekawy. Ale ta gra będzie do ściągnięci w internecie? Jak demo będzie miało 30mb to pełna wersja ile? 100mb? :P

Z tego co napisałeś nie znacie się na drugiej wojnie światowej i na modelowaniu...A chcecie przecież tworzyć realistyczną gre 3D :P No nie wiem, jak się nauczę dobrze modelować (narazie się tylko bawiłem) to może pomoge. A i temat w złym miejscu założony, dlaczego? Brak dema. Trzeba przesunąć topic, zamknąć lub coś w tym stylu aż pojawi się demo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelowaniem zajmowalem sie kiedys, w tym momencie nie posiadam zadnych programow do modelingu. Pracowalem na 3ds maxie i uwazam go za najbardziej humanitarne srodowisko do tworzenia modeli.

mamy dzierzawiony poligon wojskowy wraz z osprzetem wiec o realizm sie nie martw :P zalezy tez w jakim stopniu pojmujesz realizm. raczej scian zbudowanych z pojedynczych cegielek nie bedzie. modele tez nie beda mialy 31 punktow trafien na ciele. chodzi o sam realizm wojny, o realizm jej przezywania. bedzie jak w prawdziwej hollywodzkiej produkcji he he :D

P.S. dzieki za linki

P.S. 2 - spakowalismy wszystko do instalatora i zajmuje 295MB. nie wiem jak z tego zrobimy demko o rozmiarze 30MB ale sprobujemy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelowaniem zajmowalem sie kiedys, w tym momencie nie posiadam zadnych programow do modelingu. Pracowalem na 3ds maxie i uwazam go za najbardziej humanitarne srodowisko do tworzenia modeli.

Eee... a czym się objawia humanitarność lub brak tejże w programie do modelowania? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieeeee... postaramy sie zrobic gierke w game makerze. mam kompilator c++ ale sie nim nie bawie. silnik irrlichta jest szybki. mam nadzieje ze po zaladowaniu wszystkich elementow bedzie chodzil z predkoscia min. 60fps

testujemy gre na PIV, 256RAM, ATI Radeon 8500 64MB. wlaczajac model wirtualnej warszawy (modele + tekstury) zlozonej z samych ulic i domow wskakuje 195fps. to chyba niezle?

kto mieszka w wawie i moglby strzelic pare fotek jakichs kamiennic na tekstury?

 

jeśli ktokolwiek jest zainteresowany projektem, niech tu pisze lub mailuje: ssf6@interia.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ficzynie jako zespol to chyba sie nie da. zalezy co potrafisz. potrzebuje rowniez programistow dobrych, szczegolnie do pracy nad AI. raczej zaloze jakis edysk i tam bedziemy dane wymieniac.

Eeee o_O Chodziło czy w grze będziemy walczyć sami, czy w zespole... Czy w misjach itp... Źle mnie zrozumiałeś :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to mnie dobilo to :

Demko pewnie bedzie ale musze zrobic tak zeby zajmowalo max 30MB. bo kto to bedzie sciagal jak bedzie 300MB demo zajmowac?
Czyli co... Gra niemoże być dobra jeżeli ma 2 mb ? 10 mb ? 15 ? Musi mieć max 30, a jakie jest minimum ? Niesądze abyś zrobil gre w Game Makerze ważącą 300 mb... Jak zrobisz to uwierze.

 

Co do gry - Jeśli robisz modele w 3ds'ie to powodzenia... 3 razy więcej roboty niż w zwyklym MilkShape'ie , i do tego program platny... Jak już tak się przystosowales do 3dsmaxa sciagnij sobie GMaxa , niedośc że darmowy i to równie prosty jak jego platne odzwierciedlenie...

 

Co do reszty - sądze że projekt niezostanie ukończony. Jak to lubie mówić 'Slomiany Zapal' opanowal Aero w 100 %. Mysli ze mu sie uda zrobic super hita, z modelami 3d itd... Czy ty wiesz iel ludzi pracuje czasem nad 1 modelem ? Aby byl dobrze zlorzony, aby ruch byl realistyczny, aby niebylo nienaturalnych kątów, czasem 1 wektorem ludzie manewrują po kilka godzin aby wszystko poludzku wyglądalo. Textury, to kolejna sprawa przez którą gry nieukończycie, ponieważ potrzeba ich od zarąbania dużo, i niezbędne jest aby mieć chociaż by aparat cyfrowy. 3 sprawa to możliwości których GM wam niedaje - taka jest prawda jak narazie game maker calkowicie niespelnia wyomgów do zrobienia średniego platformera 3d, a co dopiero strzelanka ala Call of Duty...

 

Takie jest moje zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saddam co do modelowania to naprawdę grubo mylisz, robiłem mody do Hal Life i jestem/byłem czołowym mapperem w Counter Strike'u na polskiej scenie.

I naprawdę można mieć niezłe efekty pracując samemu, jako amator

http://borg.celinternet.pl/mapy/deathmach/zimbubu/info.php - jedna z moich map

Po za tym screeny z mapy na silniku HL1 którą większość myli z HL2 :F

 

http://members.lycos.co.uk/xagon/furious/furious1.gif

http://members.lycos.co.uk/xagon/furious/furious10.gif

http://members.lycos.co.uk/xagon/furious/furious3.gif

http://members.lycos.co.uk/xagon/furious/furious9.gif

 

Co do tego czy gra nie pociągnie na game makerze, to nie wiem, nie znam sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi sie nie chce wierzyc ze ta gra powstanie.... Moze dlatego że na game maker powstawały wyłącznie głupie, kolorowe platformówki. Taki projekt zajmuje kilka lat, a wiekszosc tworcow przestaje tworzyc swoją gre, gdy tworzenie tra juz za długo. MImo wszystko pomysł bardzo dobry , jednak chyba niewykonalny na GM. Jesli powstanie demo to napewno zmienie zdanie.... ale CZY POWSTANIE CHOCIAŻ DEMO????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Sadam, ty chyba źle zrozumiałeś, jemu chodziło o to, że demo może mieć maksymalnie 30 MB w takim sensie, że więcej nie może zajmować, a poniżej 30 MB nie uda im się zejść. Muzyka i grafika naprawdę szybko powiększają rozmiar.

 

Poza tym dobrze wiedzieć, że Quetzacotl umie modelować. W razie czego wiadomo do kogo się zgłosić z ofertą współpracy. :)

 

Co do samej gry, to w GM zrobią ją spokojnie, o grafikę się nie martwcie, silnik irrlicht jest jednym z najlepszych na swiecie jesli chodzi o darmowki. Klopot upatruje wlasnie w algorytmice nie zwiazanej z grafika. GM jest stanowczo za wolny. Odnajdowanie drogi na pustej planszy 2048x1536 (kratka 32x32) przy pomocy algorytmu A* zajmowalo pare sekund na moim athlonie xp 1700. Ba, nawet porownujac interpreter GM'a z innym interpreterem o nazwie gamemonkey wypada slabo. Alg. fibonacci z nie pamietam jakimi argumentami zajmowal GM'owi 10 sek, w gamemonkey zaledwie 0.3 sekundy. Teraz pomyslcie sobie jak szybko by to dzialalo w c++. Ogolnie przepustowosc interpretera z tego co pamietam w GM wynosila paredziesiat tysiecy wyrazen na sekunde, w c++ wynosi pare milionow. Mowie wam, bez przeniesienia czesci rzeczy do dll'a gra bedzie wolna. Poza tym nie wiemy w jaki pulap sprzetowy gra jest wycelowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranma jak zwykle wypracowanie ;)

Sadam - co do rozmiaru gry - możliwe. W końcu Bruce Lee 2004 zajmował 100mb :P

Hmm... W C++ można by było wogule napisać gre ale trwało by to (chyba...) 2x dłużej :) Ale przynajmniej efekt byłby lepszy <_< Ale czekajmy :) Ja czekam, bo lubie gry wojenne, a szczególnie gry wojenno-zespołowe :) Uważajmy, bo Aero i jego team :P mogą nas mile zaskoczyć xD

[ po co ja to pisze? xD ]

 

Pozdro i udanej pracy :) Wypowiem się ty dopiero jak wyjdzie demo lub jak cos mi sie niespodoba xD [joke]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co mi się wydaje? Przecież jak Aero chce to zrobić na Irrlicht, to w zupełnie każdym języku programowania mógłby to zrobić. Musi tylko znać się na danym języku żeby tworzyć algorytmy. Na przykład, gdybym mógł podłączyć Irrlichta do Delphi (próbowałem i nie mogłem) to bym już odłożył raczej GMa na bok. Więc jak znasz Irrlichta Aero, to weź C++ i rób w nim dalej. Tylko musiałbyś trochę język podszlifować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba bede pracowal multiplatformowo. poprostu zobacze w czym lepiej bedzie to wygladac. tekstury + modele nie bedzie zadnych problemow - gmaxa mialem kiedys gdy robilem sobie modele do TRAINZ. jest taki fajny p2p do wymiany modeli, aplikacji 3d - turbo squid. z niego korzystamy, jest tam duzo modeli (rowniez platnych!!!). niedlugo uruchomie stronke www.p44game.prv.pl po wiecej szczegolow juz teraz zapraszam na nia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...