tomalas Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 No to kolejny problem... Prosze o pomoc tych co uzywali 39dll do tworzenia gier multiplayer albo wiedza o co chodzi... Nie wiem jak przeslac i odczytac aktualny index sprita... robie tak samo jak przesyla sie wspolrzedne one dzialaja poprawnie... tylko ze przesylam zmienna image_index ale nic... chodzi o to ze w spricie mam animacje ruchu i chce zeby byla ona takze widoczna u drugiego gracza... Ma ktos jakies pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 writeshort(sprite_index) sprite_index=readshort() Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 A jak najlepiej napisac pelne wysylanie i odbieranie wspolrzednych i dla dwoch graczy... moze cos poradzicie ? narazie mam tak ze mam dwa obiekty gracz1 i gracz2 i kazdy wysyla swoje wspolrzedne a odbierane sa one przez inny obiekt kontrolny... zastanawialem sie czy da sie zrobic zeby ten obiekt kontrolny odbieral wspolrzedne od obydwu graczy i wysylal je do przeciwnika... jak najlepiej to rozwiazac... nie wiem ktos moze pracowal na tym dll'u z góry dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 lol!? jakto do przeciwnika oO. writebyte(sprite_index) writebyte(image_index) a pote sprite_index=readbyte(); image_index=readbyte(); i cala filozofia, tylko bron boze wysylac pozycje i te sprawy co jednego stepa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 bez tego sprite_index lepiej zamienić to np na nazwy bo sprite_index może przynosić problemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się