kalis Opublikowano 23 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2004 mam pytanie czy idzie zrobic cos takiego zeby skrypt generowal mi dla 5 osob czas w min i sec w zaleznosci od wartosci zmiennej pkt np dla pkt <30 czas moze byc w przedziale 05:05 05:40 a dla pkt > 50 04:30 do 05:00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 25 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2004 to jak nikt tego nie umie czy tak proste ze nikomu sie nie chce o tym pisac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Bo nikt nie kapuje o co chodzi!!! <_< Wyrażaj się jaśniej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Nie dość, że troche zamotałeś to jeszcze w święta. Nie wiem jak wy ale ja jakoś nie mam ochoty nic robić...:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Grudnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Ja rozumiem, ale nie mam czasu robić przykładu, bo muszę się śpieszyć z gierką na konkurs. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 napisze to moze lopatologicznie mam 5 playerow kazdy ma swoje pkt i chce zeby generowal im sie czas ze wzgledu na punkty zeby kto ma mniej niz 30 pkt mial czas z przedzialu np 04min :00 sec - 05:00 a kto ma wiecej zeby mial przedzial inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Coś takiego jak był Penalty Time w Winter Games (lub Winter Challenge, jak kto woli :D) na DOSa? Link do gry :D : http://www.staregry.pl/gry/133 Jak tak to chyba wiem jak to zrobić, tylko trochę nie chce mi się robić tego w ferie. Jak potwierdzisz to postaram się jakoś ci wyjaśnić. Oczywiście w tej grze jest na jednego gracza, ale można to zrobić na kilku (globalne rulz). PS. Chodzi mi o Biathlon w tej grze :D i nie trafianie w nim :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Ja tego nie rozumiem.GDy ktoś ma score>30 to sekundy mu rosną?podożając za przykładem choosena może wyjść tak: w create dajemy dla jednego objecta //ble ble //komentasze //mozes usunac //dzieki za uzycie //przykladu //:D klatki=0 sekundy=0 minuty=0 godziny=0 zaś do stepa if score>30 { if klatki<room_speed klatki+=1 else {klatki=0; sekundy+=1}; if sekundy=60 {minuty+=1; sekundy=0}; if minuty=60 {minuty=0; godziny+=1; sekundy=0}; } //Ps.Choosen nigdy nie wiedziałem,że room_speed //to jest ilosc operacji na 1 sek :) NIe wiadomo,czy to zadziała :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Room speed to ilość klatek na sekundę :P . Trzeba tylko jeszcze globalne oznaczające graczy np. global.gracz1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 marmot no powiem Ci ze chyba o to chodzi bo robiem biatlon i chcem zeby mi komputerowe czasy generowalo wiec jezeli wiesz jak to zrobic to wyjasnij mi troszke a jakos dam sobie rade bo jak robilem moim sposobem to mi sekundy czasem ujemne wychodzily firemark nie sekundy maja rasnac tylko komputer ma generowac mu czas z przedzialu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Pokażę ci tylko na sekundach, ale chyba to jest i tak dobrze Create: // robisz globalnych tyle ile jest graczy global.gracz1=0 global.gracz2=0 Alarm ustawiony na sekundę (wg. prędkości rooma, domyślnie 30): // globalne znowu tyle razy ile graczy global.gracz1=global.gracz1+1 global.gracz2=global.gracz2+1 Akcja przy strzelaniu // oczywiście powtarzasz to kilkakrotnie dla każdego gracza // można też użyć argumentów, ale narazie najprostsza metoda // objekt którym strzelono ma być inny dla każdego gracza if position_meeting(pozycjaxcelu,pozycjaycelu,objektktorymstrzelono) { global.gracz1scoretominus=global.gracz1scoretominus global.gracz1scorenormal=global.gracz1scorenormal+1 } else { global.gracz1scoretominus=global.gracz1scoretominus+1 global.gracz1scorenormal=global.gracz1scorenormal-1 } Akcja na koniec strzelania global.gracz1=global.gracz1+global.gracz1scoretominus global.gracz2=global.gracz2+global.gracz2scoretominus // itd. W draw: draw_text(pozycjaczasux,pozycjaczasuy,"global.numergracza") draw_text(pozycjaczasux,pozycjaczasuy,"global.numergraczascorenormal") PS. Nie sprawdzałem tego, pisałem z pamięci więc mogą być drobne błędy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 marmot czekaj czekaj bo zesmy sie nie zrozumieli chyba teras mi chodzi tylko o to zeby mi komp wygenerowal czas bez strzelania bez niczego narazie potrzebuje tylko zeby mi wygenerowal czas z jakim player przebiegl np 1 km np okolo 4 min a z tego co czytalem u Ciebie to jest zrobione strzelanie komputera tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Nie, ja zrobiłem ogólne strzelanie. To jest tylko system czasu na sekundach. Liczy on ogólny czas przejazdu i dodaje czas karny za nie trafienie w cel :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 marmot to mi sie przyda jako do mojego playera a teraz potrzebuje do wygenerowania dla 70 zawodnikow komputera:P ale do tego potrzebuje tylko automatyczny czas w jakims przedziale czasowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 CI chodzi o genereacje tak?aaaa...To ześ pokombinowoł :) juttro to napisze,dzisiaj mi łeb nawala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Heh. Generację można zrobić w banalny sposób. Bierze się wynik gracza. Losuje się czy ma dodać coś do wyniku czy odjąć. Później losuje się z jakiegoś drobnego przedziału ile ma odjąć czy dodać. Proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 tylko ze mi chodzi o takie cos ze mam 70 zawodnikow o roznych statystykach i zeby tym co maja mniejsze statsy generowac min i sekundy bo jak ja zrobilem moim sposobem to mi generowalo czasem np 07:-21 a minusowych sekund nie widzialem to powinien byc prosty skrypt tylko ze mi misusy wychodza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Może spróbuj zrobić coś takiego, żeby sprawdzał. Jak wartość wynosi -1, to żeby odjął od minut, a jak 60 to żeby do nich dodał. Można to prosto zrobić na IFach, ale dzisiaj już nie chce mi się myśleć. Popróbuj coś takiego: if jakas.zmienna = 60 { // akcja } if jakas.zmienna = -1 { // akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalis Opublikowano 26 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 ja to mam tak ale to jest zle moze na podstawie czegos takiego ktos mi wymysli dobrze dzialajace czas[i]=round(380+random(40)); czas_2km_min[i]=round(czas[i]/60); czas_2km_sec[i]=czas[i]-(czas_2km_min[i]*60) przy czym i to numer zawodnika 2km czas na 2 km w min i sek a ta liczba 380 to ilosc sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 To zupełnie nie wiem w czym błąd. Ale w razie czego daj takiego IFa jak ci pokazałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 O co chodzi? :P -- Marmot podaj nr. gg.Mój to 1818726 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się