Mag_Ognia Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mam pytanka :sp_ike: . Mianowicie jak zrobić żeby ze różnych stron mojego autka były różne sprity. Wygląda to tak:http://www.gmclan.org/up2386_5_kok.html A chce żeby wyglądało to jakoś tak:http://www.gmclan.org/up2386_7_97547d16e6.html I jak zwiększyć wielkość roomu? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Co do wielkości roomu to w roomie masz zakładkę settings(czy jakoś tak) i tam masz wielkość roomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jak widzę BMP to nawet nie patrzę X| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mam pytanka . Mianowicie jak zrobić żeby ze różnych stron mojego autka były różne sprity. Wygląda to tak:http://www.gmclan.org/up2386_5_kok.html A chce żeby wyglądało to jakoś tak:http://www.gmclan.org/up2386_7_97547d16e6.html I jak zwiększyć wielkość roomu? Poprosu zamias d3d_draw_block użyj 5 razy d3d_draw_wall i w każdym daj inną teksturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 @UP a ja myślałem że kwadrat ma 6 boków xP i powinno wyglądać to tak 2x d3d_draw_floor... 4x d3d_draw_wall... https://gmclan.org/up1717_3_Do_wczytywania_...ia_modeli_.html 1. Stwórz model 3D przez Anim8or i zapisz jako format ".obj" 2. Otwórz "uvmapper026b" i wczytaj model ten który zrobiłeś na Anim8or'ze 3. Ustaw texture modelowi " Edit ---> New UV map -> Box " 4. Zapisz model ponownie ale przez ten program czyli " File ---> Save -> Save model " 5. Zapisz także texture czyli " File ---> Save -> Save texture map... " 6. Wczytaj model przez GM skryptem "Mosaic_light" 7. Ustaw modelowi texture taką jaką zapisałeś przez program "uvmapper026b" ( Jeśli textura będzie źle ułożona odwróć texture w Pionie ) UWAGA!!! Textura musi być w tym samym rozmiarze!!! EDIT: Masz jeszcze tutaj tutek jak to używać http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=193186 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Echhh. Dobra spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 no co echhhhh, konrad sie napracowal, a ty co? nawet nie podziekujesz. @konrad fajne pliczki edit: @temat: wielkosc roomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się