Skocz do zawartości

U.F.O - Unlimited Fort Open Race w C++


Bagno

Rekomendowane odpowiedzi

Fabuła zmieniona, technologie wykorzystywane do robiernia tej gry też.

 

O fabule dowiecie się już po wydaniu wersji demo

Oficjalny Soundtrack (Prawdopodobny):

 

Styles of Beyound - Nine Thou (Superstars RMX)

The Peceptionists - Let's Move

Skinny Man

Paul Linford and Chris Vrenna - The Mann

Juvenile - Sets go up

Mc Hush - Fired Up

Hyper - We control

T.I - Do Ya Thang (Wersja bez cenzury)

Tigarah - Girl fight (Mr. D Hyphy RMX)

Red Hot Chili Peppers - Dani California

B.G/Bagno - Slick Road (Electro version)

B.G/Bagno - United Fort Open Race Theme

Ekstrak - Hard Drivers

50 Cent - Get rich or die tryin'

Xzibit - Mothafucka

Starczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Micanser:

DirectX i OpenGL są wykorzystywane Irrlichta, który jest wręcz banalny i tego mógł się Bagno nauczyć :) .

Co do wydania gry w CDProjekt - nie licz na to. Oni nie wydają amatorskich gier. Już lepiej się popytaj w Playu, bo oni wydają te wszelakie gry "indie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa pozatym jezeli chcesz ja sprzedawac to o ile wiem bedziesz musial takze zaplacic yoyo games... czy jak to sie teraz tam zwie... I do tego masz trudne zadanie wybic sie zeby gra schodzila... musi byc przedewszystkim ciekawa cos nowego co gracza wciagnie i zacheci do kupienia... No fakt masz ambitne plany... No ale warto probowac wiec powodzenia... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, C++ nauczyłem się w 1 noc i 1 dzień, a DirectX i OpenGL już umiem.

 

 

LOL To ty najpierw się DirectX nauczyłeś a potem C++....

OO prze ziom z Ciebie.. Zaawansowana obiektowość w 1dzień i ta cała reszta.. Nono i doświadczenie widzę, że też nabyłeś w 1dzień... No nic tylko pogratulować... No i oczywiście jaki speed grę jak NFS w kilka michów zrobisz. Co tam, że setki programistów, grafików i innych pracują po ok. 2lata nad taką grą.. Impossible is nothing... Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
C++ nie jest takie strasznie trudne, tylko ciekawi mnie skąd nauczył się DirectX i OpenGL .

Oczywiście to nie prawda. To, że ktoś nauczy się składni danego języka, to nie oznacza zaraz, że go umie wykorzystać. Tak to i ja mogę codziennie brać się za nowy język, a po miesiącu chwalić się ile to ja ich znam... A gdzie jest kurcze doświadczenie, poznana metodologia pracy w danym środowisku, znajomość bibliotek itd. Taką wiedzę zdobywa się miesiącami.

 

@Pablo1517:

A w hollywodzkich filmach, w końcowych napisach widzisz tylko i wyłącznie aktorów oraz reżysera? :) Wliczyłeś w takim przykładowo C&C3 wszystkich aktorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką wiedzę zdobywa się miesiącami.

 

A ja się tu nie zgodzę bo taką wiedzę zdobywa się latami :] I mogę się założyć, że on by nawet kółko i krzyżyk nie zrobił xD (okienkowe nie w konsoli ;P)

 

Jakie setki xD? Nad jedną profesjonalną grą pracuje grupa ok. 50 osób

 

Tu też się nie zgodzę bo w takim zespole są też ludzie zajmujący się muzyką, historycy (czasami), rysownicy i wielu wielu innych .... A to razem spokojnie daje więcej niż 100 ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C++ nie nauczyłem się w 1 dzień (SORRY ZA TAMTO [bYŁEM ZASPANY BO NIE SPAŁEM 2 DNI] )

Jednak proszę, nie śmiejcie się! Żadnej chwały nie zgarnę, nie będzie to kontynuacja serii UFO, dzięki za zajrzenie do tematu :D Ale jak ktoś chce spróbowac niech napisze na gg :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż w końcu doczekamy się odpowiedzi: "Projekt porzucony z powodu......". Człowieku najpierw pokaż COKOLWIEK co zrobiłeś w C++.

 

LamaOS 1 i386

A masz coś w C++

Jest to mój OS, oparty na mój kernel

 

No pracuję nad tą grą, to nie takie łatwe

 

 

Jasne :lol2: Co w kilka tygodni napisałeś silnik? Jednocześnie robisz grafikę piszesz silnik.. fabuła, AI, tworzenie realistycznego modelu jazdy... i to wszystko zrobisz w kilka michów :sp_ike:

 

No chyba napisałem że szukam grafików i programistów, a zresztą modele 3D umiem robić tylko w SketchUP 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Myślałem, że jak już jest zapowiedź to coś wyskrobałeś. <_<

 

Taaak wyskrobałem. 2 modele 3D i grafiki 2D, teraz jeszcze zrobic silnik gry. Przerzucam się na GMa

 

 

A przy okazji, fabuła zmieniona, tytuł też, Open Race jest jedną z części United Fort.

 

Oficjalna lista soundtrack już za godzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak wyskrobałem. 2 modele 3D i grafiki 2D, teraz jeszcze zrobic silnik gry. Przerzucam się na GMa

 

 

Haha dawno się tak nie uśmiałem.. 2 modele LOL Poza tym silnik to podstawa.. a jaki robisz teraz silnik grafiki czy gry? Masz zrobioną dokumentację? Na jakim Framework(u) pracujesz, swój? Jakie API? Jak zrealizujesz inteligencję przeciwników? W jakim programie tworzysz modele?

 

P.S podobno miałeś odejść.. szczęście jest ulotne cóż..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...