Bagno Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Fabuła zmieniona, technologie wykorzystywane do robiernia tej gry też. O fabule dowiecie się już po wydaniu wersji demo Oficjalny Soundtrack (Prawdopodobny): Styles of Beyound - Nine Thou (Superstars RMX) The Peceptionists - Let's Move Skinny Man Paul Linford and Chris Vrenna - The Mann Juvenile - Sets go up Mc Hush - Fired Up Hyper - We control T.I - Do Ya Thang (Wersja bez cenzury) Tigarah - Girl fight (Mr. D Hyphy RMX) Red Hot Chili Peppers - Dani California B.G/Bagno - Slick Road (Electro version) B.G/Bagno - United Fort Open Race Theme Ekstrak - Hard Drivers 50 Cent - Get rich or die tryin' Xzibit - Mothafucka Starczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 przewidujesz premierę gry, a nadal szukasz grafików i programistów? trochę to głupie. poza tym, podaj więcej szczegółów projektu, a nie jakieś szczątkowe informacje gówno mówiące o samej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 TO JEST ######STE :D :D :D :P Ja się na to pisze :P nic o tym nie wiem , ale wchodze w to ! nielegalne soundtracki i noob na czele :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Nie pozostaje mi nic jak tylko pogratulować ci "yntelygencji", nauczyć się w 24h C++... szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 C++ nie jest takie strasznie trudne, tylko ciekawi mnie skąd nauczył się DirectX i OpenGL . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 @Micanser: DirectX i OpenGL są wykorzystywane Irrlichta, który jest wręcz banalny i tego mógł się Bagno nauczyć :) . Co do wydania gry w CDProjekt - nie licz na to. Oni nie wydają amatorskich gier. Już lepiej się popytaj w Playu, bo oni wydają te wszelakie gry "indie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Coś mi się zdaje, że ten projekt ponowi historię gry UFO 3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Taaa pozatym jezeli chcesz ja sprzedawac to o ile wiem bedziesz musial takze zaplacic yoyo games... czy jak to sie teraz tam zwie... I do tego masz trudne zadanie wybic sie zeby gra schodzila... musi byc przedewszystkim ciekawa cos nowego co gracza wciagnie i zacheci do kupienia... No fakt masz ambitne plany... No ale warto probowac wiec powodzenia... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Po co ma płacić Yoyo Games Q_q Przecież on to chce zrobić w C++, a nie w Game Makerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A pozatym jak sie zrobi gre w GM to chyba nie trzeba płacić dla yoyogames xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 No, C++ nauczyłem się w 1 noc i 1 dzień, a DirectX i OpenGL już umiem. LOL To ty najpierw się DirectX nauczyłeś a potem C++.... OO prze ziom z Ciebie.. Zaawansowana obiektowość w 1dzień i ta cała reszta.. Nono i doświadczenie widzę, że też nabyłeś w 1dzień... No nic tylko pogratulować... No i oczywiście jaki speed grę jak NFS w kilka michów zrobisz. Co tam, że setki programistów, grafików i innych pracują po ok. 2lata nad taką grą.. Impossible is nothing... Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Jakie setki xD? Nad jedną profesjonalną grą pracuje grupa ok. 50 osób :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 18 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 C++ nie jest takie strasznie trudne, tylko ciekawi mnie skąd nauczył się DirectX i OpenGL . Oczywiście to nie prawda. To, że ktoś nauczy się składni danego języka, to nie oznacza zaraz, że go umie wykorzystać. Tak to i ja mogę codziennie brać się za nowy język, a po miesiącu chwalić się ile to ja ich znam... A gdzie jest kurcze doświadczenie, poznana metodologia pracy w danym środowisku, znajomość bibliotek itd. Taką wiedzę zdobywa się miesiącami. @Pablo1517: A w hollywodzkich filmach, w końcowych napisach widzisz tylko i wyłącznie aktorów oraz reżysera? :) Wliczyłeś w takim przykładowo C&C3 wszystkich aktorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Taką wiedzę zdobywa się miesiącami. A ja się tu nie zgodzę bo taką wiedzę zdobywa się latami :] I mogę się założyć, że on by nawet kółko i krzyżyk nie zrobił xD (okienkowe nie w konsoli ;P) Jakie setki xD? Nad jedną profesjonalną grą pracuje grupa ok. 50 osób Tu też się nie zgodzę bo w takim zespole są też ludzie zajmujący się muzyką, historycy (czasami), rysownicy i wielu wielu innych .... A to razem spokojnie daje więcej niż 100 ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 W 1 dzień to nie wiem czy byś zdąrzył przeczytać książke o c++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 w jeden dzień przeczytać - przeczytałby każdy, gorzej ze zrozumieniem treści ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micja Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 @Topic Napiszcie mi gre..... A ja zgarnę chwałę. :rolleyes: :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 C++ nie nauczyłem się w 1 dzień (SORRY ZA TAMTO [bYŁEM ZASPANY BO NIE SPAŁEM 2 DNI] ) Jednak proszę, nie śmiejcie się! Żadnej chwały nie zgarnę, nie będzie to kontynuacja serii UFO, dzięki za zajrzenie do tematu :D Ale jak ktoś chce spróbowac niech napisze na gg :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Pokaż najpierw co potrafisz... sama zapowiedz nic nie mówi.. jakieś demko? program? (bo na razie zachowujesz się jak inny ziomek z tego forum co też pisał: hej zrobię grę będzie super nic nie umiem ale cóż, dam rade) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Właśnie , daj jakieś demko <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy22 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Widac że nawet fabuła była pisana w pośpiechu..... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Właśnie , daj jakieś demko <_< Pracuję nad wersją demo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr_woozie Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Widac że nawet fabuła była pisana w pośpiechu..... ;) zgadłeś :] pisałem ja w 30 minut albo i mniej :P nie ukrywając trochę na odczepke bo nie przykładałem się :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 Jasne :lol2: Co w kilka tygodni napisałeś silnik? Jednocześnie robisz grafikę piszesz silnik.. fabuła, AI, tworzenie realistycznego modelu jazdy... i to wszystko zrobisz w kilka michów :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Aż w końcu doczekamy się odpowiedzi: "Projekt porzucony z powodu......". Człowieku najpierw pokaż COKOLWIEK co zrobiłeś w C++. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Aż w końcu doczekamy się odpowiedzi: "Projekt porzucony z powodu......". Człowieku najpierw pokaż COKOLWIEK co zrobiłeś w C++. LamaOS 1 i386 A masz coś w C++ Jest to mój OS, oparty na mój kernel No pracuję nad tą grą, to nie takie łatwe Jasne :lol2: Co w kilka tygodni napisałeś silnik? Jednocześnie robisz grafikę piszesz silnik.. fabuła, AI, tworzenie realistycznego modelu jazdy... i to wszystko zrobisz w kilka michów :sp_ike: No chyba napisałem że szukam grafików i programistów, a zresztą modele 3D umiem robić tylko w SketchUP 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 No i jak to otworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 No pracuję nad tą grą, to nie takie łatwe Myślałem, że jak już jest zapowiedź to coś wyskrobałeś. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bagno Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Myślałem, że jak już jest zapowiedź to coś wyskrobałeś. <_< Taaak wyskrobałem. 2 modele 3D i grafiki 2D, teraz jeszcze zrobic silnik gry. Przerzucam się na GMa A przy okazji, fabuła zmieniona, tytuł też, Open Race jest jedną z części United Fort. Oficjalna lista soundtrack już za godzinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Taaak wyskrobałem. 2 modele 3D i grafiki 2D, teraz jeszcze zrobic silnik gry. Przerzucam się na GMa Haha dawno się tak nie uśmiałem.. 2 modele LOL Poza tym silnik to podstawa.. a jaki robisz teraz silnik grafiki czy gry? Masz zrobioną dokumentację? Na jakim Framework(u) pracujesz, swój? Jakie API? Jak zrealizujesz inteligencję przeciwników? W jakim programie tworzysz modele? P.S podobno miałeś odejść.. szczęście jest ulotne cóż.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się