Skocz do zawartości

Zablokowane wpisywanie textu


kubos

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm teraz taki błąd mi wyskakuje:

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Mouse Event for Left Button

for object object0:

 

Error in code at line 3:

switch (zmienna)

 

at position 10: Unknown variable zmienna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa. A jak zrobić przy tym jeszcze żeby gdy jest dobra odpowiedź pojawiał się jakiś tekst, a jak zła to też ale inny? I najlepiej żeby było ich kilka tekstów na dobrą odpowiedź i kilka na złą i wybierało automatycznie losowo, którą dać. Da sie zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się:

W create:

//Zmienne
odp = 0;
tekst = '';
op = 0;

W left preesed:

//Wpisywanie tekstu
tekst = get_string( 'Wpisz kod:', '' );

//Sprawdzanie tekstu
switch( tekst )
{
     case 'kubos': score += 5; op = 1; break;
     default: score -= 100; op = 0; break;
}

//Wiadomość
if( op ) = 1
{
     odp = random( 3 );
     switch( odp )
     {
          case 0: show_message( 'Kod poprawny'  ); break;
          case 1: show_message( 'Wpisales poprawny kod' ); break;
          case 2: show_message( 'Kod ktory wpisales jest poprawny' ); break;
          case 3: show_message( 'Kod jest poprawny i dziala' ); break;
     }
}
else if( op ) = 0
{
     odp = random( 3 );
     switch( odp )
     {
          case 0: show_message( 'Kod niepoprawny' ); break;
          case 1: show_message( 'Wpisales niepoprawny kod' ); break;
          case 2: show_message( 'Kod ktory wpisales jest niepoprawny' ); break;
          case 3: show_message( 'Kod jest niepoprawny i niedziala' ); break;
     }
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

tak w skrócie:

 

GML
/* W twoim left pressedzie*/

 

var kod;

 

kod=get_string("Wpisz w okienko:","");

 

if kod="kubos"

{

score+=100;

show_message(choose("Twoj kod byl prawidlowy!",

"Brawo, udalo ci sie!",

"KOD PRAWIDLOWY - MOZESZ WEJSC"))

/*w choose w nawiasie, po przecinku wymieniasz, z czego ma losować */

}

else

{

score-=100

show_message(choose("Twoj kod byl bledny!",

"Hahaha! Jestes beznadziejnym hackerem!",

"Nie udalo ci sie (jestes zbyt tepy), daj sprobowac mlodszej siostrze - jej sie uda..."))

 

To powinno działać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...