kubos Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Jaki jest klocek lub kod na to żeby załóżmy po przyciśnięciu na jakis obiekt pojawiało się okienko, gdzie możemy wpisać jakiś tekst. Już kiedyś zadawałem to pytanie, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Było takie coś,ale też nie pamiętam.Mam to chyba jeszcze w folderze.Zaraz poszukam!!! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 W evencie left button pressed var tekst; tekst = get_string( 'Wpisz tu coś: ', 'blablabla' ); O takie okienko ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Maxpayn, właśnie takie coś. A jak zrobić, że jak wpisze np. kubos to dostaje punkty, a jak coś innego to nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 wpisz w szukaj"kody" i zobaczysz jak :thumbsup: zobaczcie na mój temat "OBJEKT" Please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 case 'kubos' : score+=100 ;break Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 case 'kubos' : score+=100;break gdzie to dać? A jak zrobić, że jesli wpisze sie cokolwiek innego to odejmuje 100 punktów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 To fragment pętli switch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 switch( zmienna ) { case kubos: score += 5; break; default: score -= 100; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Hmm teraz taki błąd mi wyskakuje: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Button for object object0: Error in code at line 3: switch (zmienna) at position 10: Unknown variable zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 W create: tekst = ''; W evencie left button pressed: tekst = get_string( 'Wpisz tu coś: ', '' ); switch( tekst ) { case kubos: score += 5; break; default: score -= 100; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Hm... no niby działa ale punktów nie dodaje i nie odejmuje. Chyba że to trzeba wcześniej gdzieś ustawić, żeby dodawało punkty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 W create: tekst = ''; W evencie left button pressed: tekst = get_string( 'Wpisz tu coś: ', '' ); switch( tekst ) { case 'kubos': score += 5; break; default: score -= 100; break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Działa. A jak zrobić przy tym jeszcze żeby gdy jest dobra odpowiedź pojawiał się jakiś tekst, a jak zła to też ale inny? I najlepiej żeby było ich kilka tekstów na dobrą odpowiedź i kilka na złą i wybierało automatycznie losowo, którą dać. Da sie zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Da się: W create: //Zmienne odp = 0; tekst = ''; op = 0; W left preesed: //Wpisywanie tekstu tekst = get_string( 'Wpisz kod:', '' ); //Sprawdzanie tekstu switch( tekst ) { case 'kubos': score += 5; op = 1; break; default: score -= 100; op = 0; break; } //Wiadomość if( op ) = 1 { odp = random( 3 ); switch( odp ) { case 0: show_message( 'Kod poprawny' ); break; case 1: show_message( 'Wpisales poprawny kod' ); break; case 2: show_message( 'Kod ktory wpisales jest poprawny' ); break; case 3: show_message( 'Kod jest poprawny i dziala' ); break; } } else if( op ) = 0 { odp = random( 3 ); switch( odp ) { case 0: show_message( 'Kod niepoprawny' ); break; case 1: show_message( 'Wpisales niepoprawny kod' ); break; case 2: show_message( 'Kod ktory wpisales jest niepoprawny' ); break; case 3: show_message( 'Kod jest niepoprawny i niedziala' ); break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Hm... przepisałem to wszystko tylko żadne teksty nie wyskakują ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 No to może na if'ach: kod=get_string('Wpisz kod','') if kod='kubos' {score+=100; show_message('Kod aktywowany')} else { score-=100; show_message('błędny kod') } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takeshi Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 E sorry :P Zły kod dałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Makary155 to twoje nie działa... No to da sie jakoś żeby działało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 tak w skrócie: GML /* W twoim left pressedzie*/ var kod; kod=get_string("Wpisz w okienko:",""); if kod="kubos" { score+=100; show_message(choose("Twoj kod byl prawidlowy!", "Brawo, udalo ci sie!", "KOD PRAWIDLOWY - MOZESZ WEJSC")) /*w choose w nawiasie, po przecinku wymieniasz, z czego ma losować */ } else { score-=100 show_message(choose("Twoj kod byl bledny!", "Hahaha! Jestes beznadziejnym hackerem!", "Nie udalo ci sie (jestes zbyt tepy), daj sprobowac mlodszej siostrze - jej sie uda...")) To powinno działać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi