Makary155 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Chcę zrobić grę na silniku Cube 1. Jest mały problem. Pobrałem z oficjalnej strony głównej kod źródłowy silnika(napisany w C++). Wrzucam go do kompilera i wszędzie mi wyskakują błędy, nawet w instrukcji #include. Co zrobić? Używam kompilera Bloodshed's Dev-Cpp w najnowszej wersji. Link do strony silnika: http://www.cubeengine.com Jeśli pomożecie to dam was w Creditach :helpsmilie: :rip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Nowa wersja jest jakaś lewa. :( Ja używam wersji 4.0 i wszystko mi się kompiluje. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ja też tak miałem i zainstalowałem sobie wersje 4.0 i najnowszą i działa wszystko dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 a tak na marginesie - wywal deva i wgraj Code::Blocks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 @Makary155: Nie wiem jak Ty, ale ja tam widzę tylko wersję projektu dla VC++, ale że to jest multiplatformowy silnik, to oznacza, że Cube 1 wykorzystuje także kompilator GCC i to chyba jakiejś starszej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Jaki błąd, może linkera? xD No i tak jak Pietrus aka Jabol mówi, Code::Blocks ew. Visual C++ ( Express Edition jest free ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jest instrukcja #include cube.h Dołączam ten plik do projektu i mam komunikat w debuggerze: cube.h - no such file or directory Nawet w Code::Blocks jest tak samo. Borland też sobie nie radzi. Mozecie powiedzieć jak to kompilujecie? Mi nie wychodzi za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jeśli plik cube.h jest w katalogu z projektem to: #include "cube.h" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się