Skocz do zawartości

Problem z kompilacją kodu źródłowego


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zrobić grę na silniku Cube 1. Jest mały problem. Pobrałem z oficjalnej strony głównej kod źródłowy silnika(napisany w C++). Wrzucam go do kompilera i wszędzie mi wyskakują błędy, nawet w instrukcji #include. Co zrobić? Używam kompilera Bloodshed's Dev-Cpp w najnowszej wersji.

Link do strony silnika:

http://www.cubeengine.com

 

Jeśli pomożecie to dam was w Creditach :helpsmilie: :rip:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@Makary155:

 

Nie wiem jak Ty, ale ja tam widzę tylko wersję projektu dla VC++, ale że to jest multiplatformowy silnik, to oznacza, że Cube 1 wykorzystuje także kompilator GCC i to chyba jakiejś starszej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest instrukcja #include cube.h

Dołączam ten plik do projektu i mam komunikat w debuggerze:

cube.h - no such file or directory

 

Nawet w Code::Blocks jest tak samo. Borland też sobie nie radzi.

Mozecie powiedzieć jak to kompilujecie?

Mi nie wychodzi za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...