Skocz do zawartości

niby za mną idzie


artimal

Rekomendowane odpowiedzi

hej.

Mam gostka i jak się zbliże do niego no to mnie goni ale jak wpadnie na ściane to się zatrzymuje

chodzi mi oto aby omijał tę scianę.

 

tu kod:

 

kat=point_direction(x,y,rocket.x,rocket.y)

if distance_to_object(rocket) <300 and distance_to_object(rocket) >100 then

{

move_towards_point(rocket.x,rocket.y,3)

sprite_index=sprite59

alarm[0]=-1

}

if distance_to_object(rocket) < 100 then

{

alarm[0]=random(10)

action_move("001000000",0);

sprite_index=sprite74

}

if distance_to_object(rocket) >300 then

{action_move("001000000",0)}

 

if kat > 90 and kat < 270 then

{image_single=1}

else

image_single=0

 

 

DZIĘKI :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rozumieć że ten kod jest w gostku. Hmm... po prostu użyj motion planning :P Nie wiem jak Ci tutaj pomóc, bo nie znam wymiarów/rozmiarów przeszkód ani skali więc nawet gdybym Ci podał kod na zaawansowane MP, to i tak by nie pomogło. Dobrze więc, żebyś sam w Helpie przestudiował motion planning i wykorzystał go do Twoich potrzeb :D Chyba, że dasz wymiary ;)

 

EDIT @down: No to to to ja to mu właśnie to mówłem... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...