artimal Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 hej. Mam gostka i jak się zbliże do niego no to mnie goni ale jak wpadnie na ściane to się zatrzymuje chodzi mi oto aby omijał tę scianę. tu kod: kat=point_direction(x,y,rocket.x,rocket.y) if distance_to_object(rocket) <300 and distance_to_object(rocket) >100 then { move_towards_point(rocket.x,rocket.y,3) sprite_index=sprite59 alarm[0]=-1 } if distance_to_object(rocket) < 100 then { alarm[0]=random(10) action_move("001000000",0); sprite_index=sprite74 } if distance_to_object(rocket) >300 then {action_move("001000000",0)} if kat > 90 and kat < 270 then {image_single=1} else image_single=0 DZIĘKI :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Mam rozumieć że ten kod jest w gostku. Hmm... po prostu użyj motion planning :P Nie wiem jak Ci tutaj pomóc, bo nie znam wymiarów/rozmiarów przeszkód ani skali więc nawet gdybym Ci podał kod na zaawansowane MP, to i tak by nie pomogło. Dobrze więc, żebyś sam w Helpie przestudiował motion planning i wykorzystał go do Twoich potrzeb :D Chyba, że dasz wymiary ;) EDIT @down: No to to to ja to mu właśnie to mówłem... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Użyj mp_potential_step(x,y,stepsize,checkall) zamiast move_towards_point. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jest taki klocek strzałka z kropkami to tak można!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 stoi mi w miejscu a wpisałem zamiast move tar... dałem mp_potential_step(x,y,5,rocket) chyba żle wpisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 zamiast x i y wpisz bohater.x i bohater.y ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 no działa ale tylko trochę bo goni mnie ale znowu nie omija sciany haloooooooooo pomoze kto??????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????? pleeeeeeeeeease Double posting. Warn! Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 zaznacz ściany jako solid :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 mam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się