Artur Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Mam taki problem, chce stworzyć gre ( strzelanke ) i chciałbym żeby można było zmieniać broń i przyokazji strzelać tym samym guzikiem oraz przy obracaniu również zmienił kierunek strzelania. ? Wiecie, może jak to zrobić ? Proszę o POMOC !!! Najlepiej jakiś przykład dać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 jast taki przykład nazywa sie shooter.zip poszukaj go gdzieś tutaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Nie na forum, tylko na stronie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 13 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 Ej, a ma ktoś ten przykład ale w wersji 5.3 :/ Bo ja na tym programie pracuje :D ALBO WOGULE KTOŚ WIE JAK TO ZROBIĆ ?? Proszę o niepisanie dwóch postów pod rząd. Za kolejne takie wybryki będą ostrzeżenia. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 W prawym górnym rogu jest coś takiego jak wyszukiwarka... http://www.gmclan.iglu.cz/forum/index.php?...hl=zmiana+broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 14 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 Wiesz na tantym forum tak napisali że ja nie pojmuje, a po drugie ten przykład jest w wersji 6.0 a nie w 5.3, A JA PRACUJE W WERSJI 5.3 :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 To przejdź na 6.0. Zablokowane są te same funkcje co w 5.3 a gry są wydajniejsze, a na dodatek robi się teraz tylko pod 6.0 przykłady :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Dobra, udało mi się wreszcie, no ale początkujący ma zawsze jakiś problem, tym razem ja mam z tymi ( jak tu powiedzieć ) wskaźnikami broni ( czyli jaką właśnie posiadamy ), jak ide gdzieś dalej to te wskaźniki się wogule nie poruszają i znikają z ekranu, wiecie może jak to zrobić żeby były w tym samym miejscu CAŁY CZAS i NAWET JAK EKRAN SIĘ PORUSZA :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 W Stepie wskaźnika daj: x=view_xview[0]+'liczba_pixeli'; y=view_yview[0]+'liczba_pixeli'; Liczba pixeli to po prostu współrzędne tego wskaźnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 EEE, mi coś nie wychodzi. CZY BYŚ MÓGŁ DAĆ TO W JAKIMŚ PRZYKŁADZIE ?? Bo ja taki jestem, że bez przykładu się nie nauczę, sam się nauczę robić gry z 30 przykładami i wciąż poznaje coś nowego. To bym bardzo prosił o przykład B) ALBO DOKŁADNIEJ NAPISAĆ, bo ja wpisuje ten kod, a pojawia się błąd, powiem że mam wersje 6.0, a słyszałem że w tantej wersji inaczej troche się pisze kod :( Patrz trzy posty (Artura) do tyłu. Zauważyłem wtedy, gdy już dwukrotnie napisał dwa posty pod rząd, więc tu ostrzeżeń jeszcze nie ma. Ale w wypadku następnego razu... Używajcie opcji edytowania posta. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2004 Tutaj na forum wszyscy mają 6.0 więc ty musiałeś coś skopać. U mnie ten kod działa więc musisz zobaczyć czy nic nie zmieniłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 16 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2004 x=view_xview[0]+'liczba_pixeli'; y=view_yview[0]+'liczba_pixeli'; Ta.. a podmieniles zwrot liczba_pixeli na jakas cyfre ? Uzywasz view[0] ? W ogole jakiegos view ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 16 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2004 Lol, nie :/ A gdzie się robi do tej View :( (teraz żałuje że jestem początkujący ), ej najlepiej niech ktoś napsize na moje GG 4006232 :D Edit Choosen : zajme sie tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się