REJENT Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jak zrobić aby nie było ładowania w gże zrobionej w gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 W gże się nie da. Tylko w grze. Change Global Game Setings -> (zakładka) loading -> (odznacz) Show your own image cośtam loading -> zaznacz No loading Process bar -> OK @down: Łan minets. I very fast :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 zaznacz to na czerwono pokazane graficznie :) EDIT guxio mnie wyprzedził :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 ale mimo tego będziesz musiał czekać!! aha i mam pytanie co to sa recourucesy czy jakoś tak i jak sie je robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Gdzie to masz? Może ci chodzi o Resource Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 tak własnie o to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ale mimo tego będziesz musiał czekać!! hmm no to chyba logiczne że gra musi sie najpierw włączyć... hmmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jak Borek zrobił w Almorze 2 loadingi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 31 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jak Borek zrobił w Almorze 2 loadingi ? Normalnie. Jeżeli przykładowo sprity trzymasz w podkatalogu data i musisz załadować ich dajmy ze 30, to tworzysz pasek postępu o takiej skali ilość wczytywanych zasobów, a następnie kolejno je wczytujesz uaktualniając pasek postępu. Tylko, że jest taki myk, że nie pamiętam czy w step może być drawowanie, więc aby było widać postęp, to trzeba np co jednego stepa wczytywać jeden zasób lub też wczytywać tyle zasobów ile się da w ciągu dajmy na to jednej sekundy. W tym przypadku trzeba mierzyć czas systemowy i jak różnica względem poprzedniego czasu będzie powyżej sekundy, to dalsze zasoby czytamy już w kolejnym step (a nie w tym samym). Dzięki temu pasek stanu będzie odnawiał się co sekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 A funkcja redraw? Można ją wywoływać kiedy się chce i w danym momencie wywołać eventa drawu. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się