Skocz do zawartości

Skilowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko w związku z skilowaniem postaci. Moją podstawową funkcją w grze jest obrona-atak ale do obrony i ataku chce dołączyć skilowanie i co 1 skil wyrzej *2 to proste. Ale w jaki sposób dołączyć skile do ataku i obrony?? Nie chce żeby jak mam np. 15 skile ataku to żeby walil 15 tylko w jakis sposób ... nei wiem podwyszszyło % na to że walnie mocniej czy jak... NIE MAM POMYSLA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrazenia=(1+(0.02*skill_ataku))*obrazenia_domyslne-(przeciwnik.obrona*(1+(0.02*przeciwnik.skill_obrony)))

 

Potrzebne Ci są w tym kodzie zmienne:

 

obrazenia - liczba zadanych obrażeń; odejmowana pod koniec od żyć przeciwnika

skill_ataku - aktualny poziom ataku postaci

obrazenia_domyslne - obrażenia zadawane przez aktualnie noszoną broń

obrona - domyślna wartość obrony dla postaci

skill_obrony - aktualny poziom obrony postaci

 

I bohater, i przeciwnicy powinni mieć zadeklarowane owe zmienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...