Oriental Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Mam pytanko w związku z skilowaniem postaci. Moją podstawową funkcją w grze jest obrona-atak ale do obrony i ataku chce dołączyć skilowanie i co 1 skil wyrzej *2 to proste. Ale w jaki sposób dołączyć skile do ataku i obrony?? Nie chce żeby jak mam np. 15 skile ataku to żeby walil 15 tylko w jakis sposób ... nei wiem podwyszszyło % na to że walnie mocniej czy jak... NIE MAM POMYSLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Może zprubuj z if'ami czyli if skile = 15 { atak = 15 } ale nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Nie kapuje, chcesz aby siła ataku wzrastała o % ilości skilli? Może zrób tak siła_ataku=siła_ataku*(skill*0.01). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 BArdzo dobrze zara spubuje i powiem. Nie bardzo. Sila zamiast rosnąć w wyrzszych swerach rosnie co 0.05 :P proste..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 obrazenia=(1+(0.02*skill_ataku))*obrazenia_domyslne-(przeciwnik.obrona*(1+(0.02*przeciwnik.skill_obrony))) Potrzebne Ci są w tym kodzie zmienne: obrazenia - liczba zadanych obrażeń; odejmowana pod koniec od żyć przeciwnika skill_ataku - aktualny poziom ataku postaci obrazenia_domyslne - obrażenia zadawane przez aktualnie noszoną broń obrona - domyślna wartość obrony dla postaci skill_obrony - aktualny poziom obrony postaci I bohater, i przeciwnicy powinni mieć zadeklarowane owe zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Hmmmm ale to dziwne ;p. Mam jakies teraz kombinuje z moc+*(skile*skile/100). Twoje jest o wiele lepsze :D dzieki Ci bardzo powinienes dostan nowa range ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się