Skocz do zawartości

A - uderzenie, drugi raz A - uderzenie2


Rekomendowane odpowiedzi

Zainicjuj zmienną, która będzie liczyć czas od uderzenia - niech to będzie np. 'czas'. W stepie zawsze odejmuj 1 od tej wartości. Dodaj także zmienną, która sprawdzać będzie, który atak wykonano - np. 'atak'.

 

czas-=1

 

Ogólna struktura skryptu ataku będzie wyglądać tak:

 

if keyboard_check_pressed(ord('A'))
{
  if czas>0
  {
    if atak=1
    {
      sprite_index=animacja2;
      czas=liczba sekund*room_speed //w tym wypadku będzie 1*room_speed, czyli prościej - room_speed
      atak=2
    }
    else if atak=2
    {
      sprite_index=animacja3;
      czas=0
      atak=0
    }
  }
  else
  {
    atak=1
    sprite_index=animacja1;
    czas=liczba sekund*room_speed //jak poprzednio
  }
}

 

Po zakończeniu animacji ataku (animation end) powinieneś przywrócić domyślny sprite.

 

Powinno działać... o ile czegoś nie spaprałem ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka że tak długo nie odpowiadałem nie miałem dostępu do neta.

 

Error:

FATAL ERROR in

action number 1

of Key Press Event for <any key>Key

for object hero

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 8:

 

czas=1*room_speed

 

at position 9: Variable name expected.

 

Nierozumiem zmiennej czas, jak ją zrobić ?

Jest to object ale czy go dobrze stworzyłem ?

 

Object czas

step {czas-=1}.

 

To wszystko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...