jontor120 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jak zrobić kase? Robie mini gta i chce zrobić kase.Może ktoś da jakiś przykład?Sam nie moge sobie z tym poradzić. :crying: :crying: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ale z czym dokładnie? Kasa to przecież tylko zwykła zmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Zrób zmienną kasa i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Maja 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 po co, zmienne score,health i lives są wbudowane w gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Masz napisałem ci przykład który pokazuje jak zrobić zmienne: Przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontor120 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Wielkie dzięki!!!Ale czy można jakiś przykład??? :helpsmilie: Wielkie Dzięki A może zrób mi z tymi zmiennymi???Sam nie potrafie!!! :crying: :crying: :crying: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 robisz GTA, bez wiedzy o zmiennych. śmieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 A może zrób mi z tymi zmiennymi???Sam nie potrafie!!! :crying: :crying: :crying: :crying: Przecież pokazałem ci jak się robi zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Musisz wyobrazic sobie pudełko w którym przechowujesz papiery. Pudełko to zmienna, a papiery to wartości. Wystarczy utworzyc jakas zmienną, i nastepnie sie do niej odwolywac, zeby moc przechowywac potrzebne dla nas wartosci pod reką = najczesciej są to zmienne wartosci, ktore ulegaja zmianom podczas działania gry, jak zmiana życia, ilosci punktów czy pozycji. Wystarczy ze w Create jakiegokolwiek obiektu, wybierzesz klocek "Execute a piece of code" i wpiszesz tam: nazwa_zmiennej = wartość; Aby ją utworzyć. Z gotową dla nas zmienną, możemy bawic sie dowoli w kazdym innym Evencie w tym obiekcie, wybierajac ponownie "Execute a piece of code" i wpisujac tam ta sama linijke ze zmienioną wartością. Mozesz tak zrobic z pieniędzmi, gdzie przy kolizji gracza z pieniedzmi, dodasz pieniadze=pieniadze+10; other.instance_destroy(); Aby suma pieniedzy zwiekszyla sie, a pieniadze zniknely zaraz po dodaniu 10 pkt. do wartości zmiennej "pieniadze". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się