Gość Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Tytuł: The Dino Adventures Gatunek: Platformówka/Strzelanka Opis:W moim demku chodzimy małym zielonym dinozaurem, zbieramy diamenty, jak i walczymy z UFO :lol2: Download:https://gmclan.org/up2049_11_lol.html Rozmiar:6031KB Autorzy: Programowanie:Dominik G Fabuła: Dominik G Grafika: Dominik G i z programu GAME MAKER Muzyka: Dominik G Screeny https://gmclan.org/up2049_5_56e958ef8c.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 daj lepiej screeny bo nie wiem czy sie oplaca sciągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 LOL! 6mb .gm6? Co ty tam wsadziłeś? Edit: Powiem o tej grze, tak jak krytycy gazety wyborczej powiedzieli o serialu Moda na sukces: "Czysty kicz." Dlaczego? Otóż PARĘ wybranych błędów: -Nieskończona amunicja -Można walić ciągle -"Dinko" jest nieruchomy (spirte) -Niepasująca muzyka, do tego jeszcze zajmująca 5mb! -.gm6 Dalej? ^.^ PS: Ocena... zgadnij. powiem że nie najlepsza ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Myślałem, że Guxio przesadził, ale gdy zobaczylem grę... 1. Grafika nie twoja. To kompetne dno. Nie pasuje do siebie w ogóle. 2. Dinko jest sztuczny. Na paintcie obróć go w poziomie i dodaj nowy sprite. Wtedy będzie ok. 3. instance_create(x,y,object6) <----- Zmień to na coś takiego: W Create: w=1; // Deklarujemy zmienna, odpowiadajaca za to czy mozemy strzelac. W Alarm 0: w=1; // strzelac mozna wtedy gdy zmienna w wynosi 1... W Space (to ten klawisz, ktorym strzelasz): if w=1 //jezeli nasza zmienna wynosi 1 (a chyba na poczatku wynosi tyle, no nie?)... { // ... to wykonaja sie te akce: instance_create(x,y,object6); // no to strzelamy. w=0; // jednak drugi raz juz nie strzelimy. alarm[0]=10; // Zamiast 10 wpisz liczbe co ile stepów chcesz strzelac, a kiedy ten czas minie znowu w=1 } // koniec bloku i jednoczesnie akcji w nim zawartych. 4. Dodaj zachęcające tło. Gra będzie bardziej grywalna. 5. Wracając do strzelania: zmień sprite strzału na co innego. Najlepiej jakiś strzał. 6. Diamenty? Gwiazdki? Zmień to na banany, truskawki i inne owoce. A do końca planszy zamiast gwiazdki daj co innego. 7. To po czym sie chodzi to już nie wiem co... Zmień może klimat na dżungle... albo skorzystaj z tego co ja narysowałem w 2 minutki dla ciebie: Nie jest to ładna grafika, ale lepsza niż te klocki. 8. Muzykę narazie da się znieść, ale potem będziesz musiał ją zmienić. 9. Daj screeny zachęcające do gry. 10. Nie podawaj pliku gm6 tylko już taki, który każdy otworzy, czyli exe. 11. Teraz już przyjemne: zrób menu, napisz jakiś zachęcający opis, zrób więcej ciekawych plansz. 12. Więcej potworków :) . Postaraj się zdobyć te 3-4 gwiazdki. W grze trzeba wiele zmienić. Nie będę już pisał, że to nie demo tylko zwykłe poruszanie się dinozaurem. Tego nie ocenię, ale jak poprawisz do demko to się odezwę :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Jeśli dałeś ją w pliku źródłowym to można uznać to za przykład :], ale gra to dno, jeśli to twoja pierwsza to ujdzie. Daje 2/6 <_< Widać że robiłeś ją na odwal tak uważam bo, wszystko tak poukładane bez sensu. 1.Strzelanie zrób tak Tak lub jak wyżej napisał. 2.Skakanie itd...zrób Tak I powinna mieć już lepszą ocenę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 mam pytanko pomoze mi ktos zrobic tego dino ruchomego, bo mi cos nie wychodzi... zrobilem juz sprity jak stoi obrocony w lewo i jak skacze i jak jest w prawo obrocony :( no ale ,np. jak skacze i mam leciec w lewo zamiast lecie pokazuje jakby stał... :( :( :( pomocy!!! oto wersja DEMO poprawinona piszcie o bledach DEMKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się