Skocz do zawartości

Animacja z godnie z kierunkiem


Rekomendowane odpowiedzi

Nie widzę wielkiej różnicy...

 

 

Niech ci będzie, daj taki kod pchanym samochodzie w kolizji z pchającym(bez skojarzeń):

pd=point_direction(x,y,other.x,other.y);

motion_add(pd,-other.speed);

 

Aaa i jeszcze alarm[0]=10(czy ileś) i w Alarm 0-> speed=0, albo klocek z czerwonymi strzałkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest link do tej gry mam jeszcze jeden problem zrobiłem że gdy zastrzeli się człowiek a tworzy się objekt który rysuje napis POLICJA .

Ale gdy ten napis jest już narysowany GRa strasznie tnie

 

tu macie linka http://rs58l3.rapidshare.com/cgi-bin/uploa...272641892447728

 

spróbujcie kogos zabić i zobaczycie jak tnie

 

a tak wogóle jak podoba sie gra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podać przykład że jak bohater popycha skrzynkę w lewą strone to ona przesuwa się o 4 pixele w lewo i to samo w prawo . Aha i żeby bohater i skrzynka byli poddani grawitacji . Takiego przykładu nie było

 

 

 

Przepraszam za DOUBLE POST niechcąco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za DOUBLE POST niechcąco

 

Ja ci dam niechcąco, niechcąco to się tylko dzieci robi...poza tym to na serio po kombinuj z czymś takim jak sprite_index i other.sprite_index, to zawsze działa..., aaa i jeszcze coś jak if x>=obj_chodzący.x {akcja}...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...