aaaaaa Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 SZUKAŁEM ale nie znalazłem Jak zrobić to że jak wróg idzie w jierunku 90 stopni to sprite zmienia się na inny? Jak był taki temat to napiszcie tu link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ech sprawdź warunkiem jego kierunek (zmienna direction) i na podstawie tego zmieniaj sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 jescze jedno jak zrobić że mój bohater gdy idzie na skrzynke popycha ją Proszę o łatwy sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Po kolizji przesuń pozycję skrzynki w danym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 no ale jak zrobić żeby przesuwała się w strone którą idzie bohater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Przecież to już było w temacie Sokobana (czy jakoś tak)... @aaaaaa: Czy ty się musisz o dosłownie wszystko pytać? (pytanie retoryczne) https://forum.gmclan.org/index.php?act=Sear...ighlite=sokoban Szczególnie te dwa ostatnie wyniki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 w skrzynce dajesz kolizje z obiektem, i w razie kolizji sprawdzasz jakie ma direction i potem zależnie od tego przesówasz skrzynke lub, dajesz skrzynce direction=other.direction a potem juz punkcjami length_dir sie posługujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dobra wytłumacze o co chodzi napisałem że to mają być skrzynki ale tak naprawde chodzi o samochody w grze podobnej do gta1 więc jeśli jeden samochód pcha drugi o on się przesuwa. MI nie chodzi o sokoban Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Nie widzę wielkiej różnicy... Niech ci będzie, daj taki kod pchanym samochodzie w kolizji z pchającym(bez skojarzeń): pd=point_direction(x,y,other.x,other.y); motion_add(pd,-other.speed); Aaa i jeszcze alarm[0]=10(czy ileś) i w Alarm 0-> speed=0, albo klocek z czerwonymi strzałkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Ustaw origin skrzynki na środku i sprawdź po której stronie jest bohater. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 tu jest link do tej gry mam jeszcze jeden problem zrobiłem że gdy zastrzeli się człowiek a tworzy się objekt który rysuje napis POLICJA . Ale gdy ten napis jest już narysowany GRa strasznie tnie tu macie linka http://rs58l3.rapidshare.com/cgi-bin/uploa...272641892447728 spróbujcie kogos zabić i zobaczycie jak tnie a tak wogóle jak podoba sie gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dałeś zły link, po z uploadowaniu powinieneś kliknąć na: "I don't want a collector's account right now. Just give me the download-link" I wtedy dać nam jeden z podanych linków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 u mnie ten link działa jak trzeba sie zalogować to wpiszcie login : kuba111 a hasło kubakuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Nie namąciłeś przypadkiem bo u mnie jest Unexpected error Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Jakto u mnie wszystko działa jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 U mnie nie, może mam za wolnego kompa bo twoja gra ładuje mi się 2 minuty, tak dużo nasrałeś w niej. Powinienieś zrobić resoucesy ale niewiem czy da się w niezarejestrowanej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 wiesz jeden sprite ma 120 obrazków żeby się obracał a jest ich z 6 takich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Może ktoś podać przykład że jak bohater popycha skrzynkę w lewą strone to ona przesuwa się o 4 pixele w lewo i to samo w prawo . Aha i żeby bohater i skrzynka byli poddani grawitacji . Takiego przykładu nie było Przepraszam za DOUBLE POST niechcąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Przepraszam za DOUBLE POST niechcąco Ja ci dam niechcąco, niechcąco to się tylko dzieci robi...poza tym to na serio po kombinuj z czymś takim jak sprite_index i other.sprite_index, to zawsze działa..., aaa i jeszcze coś jak if x>=obj_chodzący.x {akcja}... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Aha i żeby bohater i skrzynka byli poddani grawitacji . O lol niebyło bo to proste gravity=[wartość np 0.3] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się