artimal Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 jak się robi aby na początku gry został odliczany czas a jak dojdzie powiecmy 2min.to przechodzi do następnego rooma? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Na minuty nie ujdzie zrub tak i zobacz czy sie spodoba: Zrób object TIME w create daj code time = 0 w stepie daj code time + 1 a potem if time = 2000 \\ To czas { room_goto(twujroom) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Bez sensu z tym step, zrób w create, że alarm za ileś tam, w alarm(0) i w nim daj te time+=1, oraz odnośnik do alarmu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 1. Tworzysz objekt - "time_controller". 2. Dajesz mu event-> create. W action klocek "set alarm"->ustawiasz alarm na 3600 step (zakładając, że room speed = 30). 3. W event->alarm 0. W action klocek "go to next room". 4. W pierwszym roomie daj objekt "time_controller" gdzieś na planszy. I tyle! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 NIE ZNASZ SIE xD MASZ PRZYKLADA https://gmclan.org/up2192_11_Czasu.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Trzeba mu bylo powiedzieć, żeby pokombinował z alarmami. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 a mógłbym przysiądz że 3 dni temu odpowidalem na identyczny temat... PS: Kazdy z was podał dobre rozwiązanie... ale jak juz ustawiac alarm na sekudny to nie lepiej wam zamiast liczyc ile stepów to sekunda napisac poprostu ilosc_sekund*room_speed ? np 10*room_speed i macie 10 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 PS: Kazdy z was podał dobre rozwiązanie... Sie wie B) (lolz : P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 no dzięki za wszystkie odpowiedzi wybrałem link orientala i całość przepisałem po prostu do swojej gry <lol> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 no dzięki za wszystkie odpowiedzi wybrałem link orientala i całość przepisałem po prostu do swojej gry <lol> Czyli niczego się nie nauczyłeś, tylko skopiowałeś bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 dokładnie i właśnie dlatego nie podoba mi sie gdy np: to tematu wbija wszechmogący tymon z gotowym już przykładem. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 @pablo: Jeżeli się w przykładzie opisze która funkcja za co odpowiada, to początkujący ci co chcą się nauczyć, wrócą do tego przykładu i zobaczą jak ta funkcja została użyta. Przynajmniej ja tak robiłem jak zaczynałem :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Zgodzę się z tobą Marmot w 100% jak przykład jest opisany to ten kto chce się nauczyć to się nauczy a jak ktoś nie chce to i tak się nie nauczy. Nawet jak byś mu napisał cały artykuł o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się