artimal Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Chciałbym aby w mojej grze można było tylko wtedy szczelać kiedy zderzy się z objektem(naboje)Pomoze mi ktoooooooo!?!??!?!?!?! :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Odpowiedź na pytanie EDIT: A to druga odpowiedź Create: global.naboje = 0; Collision z nabojem global.naboje += 20; Klawisz, którym strzelasz if (global.naboje>0) { // tu wstaw swój kod na strzelanie } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy NNNNNNNNNNNNNNNooooo zrobiłem to wszystko i jakoś nie dziala :angry: :boxed: :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Pokaż kod strzelania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 mam to zrobione na ikonkach a nie na kodach!!!!! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Chyba jeszcze przy kreowaniu objektu kuli trzeba dopisać, że naboje -=1.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy NNNNNNNNNNNNNNNooooo zrobiłem to wszystko i jakoś nie dziala :angry: :boxed: :blink: Yyyyyyyyyyy, czyli jak to zrobiłeś wszystko, że ci nie działa? Powinno ci działać, no chyba że nie zrobiłeś tego dobrze. Po za tym piszesz jak pięcioletnie bobo, zamiast szczegółowo określić problematyki klepiesz w minutę posta i jesteś uhehany. Bo tak naprawdę to nie wiemy jak ta gra jest zbudowana i jak bardzo jesteś w GM'ie zaawansowany i nie można udzielić odpowiedzi. PS. Skoro robisz to w klockach to robisz to podobnie, z tym że używasz klocków odpowiadających kodowi. Choć i tak lepiej nauczyć się kodem pisać. ;] @123el:A co to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dopiero zaczynam w GM i narazie robię moją grę na ikonkach a nie na kodach!!!! Chciałbym się dowiedzieś jak się robi aby można było strzelać dopiero po zderzeniu z objektem (naboje)!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Chciałbym się dowiedzieś jak się robi aby można było strzelać dopiero po zderzeniu z objektem (naboje)!!!!! Zderzasz bohatera z obiektem, ustawiasz klockiem wartość, niszczysz instance (other, nie self!). W strzelaniu klockami sprawdzasz czy wartość jest większa niż 0, tworzysz obiekt pocisku i odejmujesz od wartości 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jakim się ustawia wartość?????? No sssoryyy że truje ale dopiero zaczynam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Przeciągasz go i wpisujesz w pierwszym polu global.naboje w drugim 0 a w trzecim wybierasz larger than. Polecam przestudiowanie całej dokumentacji w gmclanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Mały tutorial jak to zrobić: https://gmclan.org/up1717_5_amunicja.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 niestety nie działa :mellow: jeszcze sprubuję przykładu z tego obrazka Niedziała wyskakuje mi: FATAL ERROR in action number 5 of Create Event for object rocket: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: global.naboje = 0 at position 8: Variable name expected. :( :( POMOCY!!!!!!!!!!!!!!! :crying: :crying: :crying: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY :blink: :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A w JAKIM ty to obiekcie dodajesz?! I nie pisz jak durny noob tego: POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!!!!!!!11111111111ONEONELEVEN1111!!!!POMOCY :( :blink: :blink: :boxed: :boxed: !!!!!!!!!!!!!!11111 P O M O C Y!!!!!1111111 EDIT: Najlepiej weź się najpierw za jakąś przeróbkę catch the clowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Daj to wszystko w obiekt który ma strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Mam to wszystko w objekcie który strzela i nadal wyskakuje mi to samo. Wszystko mam tak samo jak na twoim obrazku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 jesli nazwa variable jest taka sama jak nazwa jakiegos obiektu to pewnie przez to sie chrzani. Albo nie zainicjowałeś zmiennej w game start.. ogolnie czlowieku my nie jestesmy jasnowidzami musisz dokladniej opisac co i jak ze nie dziala, skad my mamy wiedziec co ty spieprzyles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 miałeś racje teraz wszystko działa :) tylko jak naciskam spację to pocisk pokazuje się w lewym górnym rogu ekranu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Trochę pokombinowałem i wszystko gra :) :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Naprawdę, niesamowity jesteś. Trzeba było użyć opcji szukaj, było by szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Właśnie... Szkoda, że wcześniej nikt mu tego nie zaproponował :P Pierwszy n00bski temat, w którym nie padło hasło "użyj opcji szukaj"... :D Yeah, gratz, jestesmy coraz lepsi :P Poza tym, skoro problem rozwiązany, wnoszę o zamknięcie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Eee... sorry że nie na temat ale... Jak ty zrobiłeś strzelanie na klockach!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Dał klocek od kodu xD a tak na serio, zobacz sobie, w klockach był zrobiony 1994. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się