Sylwester Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam. Mam pytanie,Czy jak zrobie jakiś obiekt 3d np.w blenderze czy anim8tor-rze.to moge go wrzucić do game makera,i zrobić najprostszą gre 3d?. Wiem że troche dziwne pytanie ale prosze o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Użyj programu Marzipan do zmiany plików z Blendera na pasujące do GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Potrzebujesz DLL do tego. Xtreme 3d lub wraper do Irrlichta. ps. W cinema 4d jest plugin który exportuje model na kod dla gm3d Użyj programu Marzipan. Marzipan saks, nic mi sie nie exportowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Najpierw musisz przetransformować model 3D na format " .obj " Jak to zrobić na anim8or'ze: https://gmclan.org/up1717_5_tutaj.html wybieramy format i gdzie A to jest skrypt na wczytywanie modeli w formacie: " .mod " " .vtx ".obj " ".asc " ".c " " .x " https://gmclan.org/up1717_3_d3d_model_load_ext_FINAL.html Jak go wczytać??: https://gmclan.org/up1717_5_skrypt.html i wybieramy gdzie jest wpisujemy, aby wczytać model: CREATE: <NAZWA MODELU>=d3d_model_create() d3d_model_load_ext(<NAZWA MODELU>,"<ID MODELU>",<FLIPNORMALS>,<FLIPTEXCOORDS>,<SKALA>) DRAW: d3d_model_draw(<NAZWA MODELU>,X,Y,Z,<TEXTURA>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 a jeśli używam programu Google SketchUp,bo narazie się na nim ucze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 zmień program polecam milkshape3D jest dobry, obsługuje dużo formatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Nie zauważyłem w tym temacie nic o tym wiec zapytam: A jak model z 3D Studio Maxa mogę przekonwertować na format pasujący do GMa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Marzipanem. :E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Pobrałem marzipana i nic mi to nie dało formata maxa jest *max a nie *3ds... Marzipan *max nie otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Tworzyłem w 3D Studio Max i wiem że ma możliwość wyeksportowania pliku jako *.3ds. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 To może wyeksportuj do 3ds bądź jakiegokolwiek innego formatu wspieranego przez Marzipana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 U mnie max może zapisać tylko w formaci *.max i *.chr chociaż pamiętam że kiedyś było 3ds chyba... EDIT O już znalazłem ^^ Dobra mam model otwarty w marzipanie ale sie nie wyświetla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Może IDE nie otwarłeś ;F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ja Exportowalem z Blendera obiekt .obj na Marzipana i z niego Exportowalem do GM jako GameMaker 6.1 Script. W grze nie ma obiektu .Wie ktos jak zrobic aby bylo go widac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Włączyłeś tryb 3D? Dałeś wyświetlanie tego modelu? Umiesz cokolwiek robić w 3D w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietras Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ja Exportowalem z Blendera obiekt .obj na Marzipana i z niego Exportowalem do GM jako GameMaker 6.1 Script. W grze nie ma obiektu .Wie ktos jak zrobic aby bylo go widac ?? Aaa. Juz mi sie udalo. Umiem pare rzeczy w 3D. Wlasnie robie 3D multiplayer :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się