baca Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 sprawa wygląda tak ja chce dać kilka różnych rodzaji broni, ale żeby można była strzelać np. tylko "ctr" a przełańczać przyciskami "1, 2, ..., 0." lub Num -, Num+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 A ja chcę duzo innych rzeczy, i co? Napisz dokładjnie przy czym masz porblem, bo raczej nikt ci silnika gry nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 a ja czy muwiłem o silniku gry wystarczy że podpowiecie mi jak to mam zrobić, chociarz 2 rodzaje broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Tablice, flagi i im podobne. To jest tylko potrzebne by napisać prosty skrypt wyboru i użycia broni/przedmiotów. :) Przykład: CREATE warray[0,0] = 10; warray[0,1] = 'Bron 0'; warray[0,2] = 10; warray[1,0] = 10; warray[1,1] = 'Bron 1'; warray[1,2] = 20; warray[2,0] = 10; warray[2,1] = 'Bron 2'; warray[2,2] = 130; warray[3,0] = 10; warray[3,1] = 'Bron 3'; warray[3,2] = 132; warray[4,0] = 10; warray[4,1] = 'Bron 4'; warray[4,2] = 13; warray[5,0] = 10; warray[5,1] = 'Bron 5'; warray[5,2] = 64; warray[6,0] = 0; warray[6,1] = 'Bron 6'; warray[6,2] = 345; warray[7,0] = 10 warray[7,1] = 'Bron 7'; warray[7,2] = 421; warray[8,0] = 0 warray[8,1] = 'Bron 8'; warray[8,2] = 13; warray[9,0] = 10; warray[9,1] = 'Bron 9'; warray[9,2] = 15; ws = 0; reload = 0; STEP //Wybor klawiszami 0-9 for( n = 0; n <= 9; n += 1 ) { if( keyboard_check_pressed( ord('0') + n ) ) { if( warray[n,0] > 0 ) { ws = n; } } } if( ws >= 0 ) { // Jesli magazynek broni jest pusty if( !warray[ws,0] > 0 ) { ws = -1; // Szukaj broni ktora jeszcze ma amunicje for( n = 0; n <= 9; n += 1 ) { if( warray[n,0] > 0 ) { ws = n; } } if( ws = -1 ) exit; } // Strzelanie if( reload <= 0 ) { if( warray[ws,0] > 0 && keyboard_check( vk_space ) ) { //Strzal! warray[ws,0] -= 1; reload = warray[ws,2]; } } else reload -= 1; } DRAW if( ws >= 0 ) draw_text( 0, 0, 'Bron: ' + string( ws ) + '#Nazwa: ' + warray[ws,1] + '#Amunicji: ' + string( warray[ws,0] ) + '#Przeladowanie: ' + string( warray[ws,2] / room_speed ) + 's' ); else draw_text( 0, 0, 'Brak broni' ); I tyle. Jest do 10 typów broni. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Dzięki Tymon wyprubuje ten przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 A najlepiej opcja szukaj =P A że dziś jestem w dobrym humorze (Sam Tymon wpisał się kilka razy do mego posta :P) to daje przykład, który zrobił dla mnie kochany London :] Click Here To Download This! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi