Skocz do zawartości

życia nie restartowane


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, czytałam forum, ale nigdzie nie znalazłam dokładnej odpowiedzi. mam następujący problem: ustawiłam obiekt X na 3 życia. jak wejdzie na inny obiekt Y to odejmuje się jedno życie i wtedy ma 2. i wszystko tu gra. ale problem w tym właśnie, że jak przechodzi się do następnego roomu to życia się restartują i obiekt X znów ma 3 życia. jak zrobić, żeby po przejściu do następnego roomu życia się nie restartowały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw obiektowi, który ma zdefiniowaną ilość żyć "persistent".

 

EDIT: "Persistent" znajdziesz w opcjach obiektu.

EDIT2:Przechodzi się tzn. już mu persistent ustawił(aś?-bo brudna :) )??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam, gdzie wybierasz sprite`a obiektowi, ustalasz, czy jest visible (w tej "kolumnie") ;)

Po prostu poszukaj pod "depth" :P

 

EDIT: Może lepiej będzie, jak wyjaśnię Ci co to jest "persistent":

Zaznaczenie tego sprawia, iż dany obiekt przejdzie do następnego rooma-pozostanie na takiej samej współrzędnej x i y, zachowa wszystkie wartości zmiennych lokalnych (przypisanych do niego) itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...