brudna Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Hej, czytałam forum, ale nigdzie nie znalazłam dokładnej odpowiedzi. mam następujący problem: ustawiłam obiekt X na 3 życia. jak wejdzie na inny obiekt Y to odejmuje się jedno życie i wtedy ma 2. i wszystko tu gra. ale problem w tym właśnie, że jak przechodzi się do następnego roomu to życia się restartują i obiekt X znów ma 3 życia. jak zrobić, żeby po przejściu do następnego roomu życia się nie restartowały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hriser Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Zrób nowy obiekt, który umieścisz w pierwszym roomie i w jego Event daj: Other -> Game Start i potem ustaw tam Set the Number of Lives = 3. Powinno zadziałać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudna Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 No niestety nie działa ;/ kurczę.. cały czas z kolejnym roomem życia się restartują.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 A czy na pewno ten obiekt znajduje się tylko w pierwszym romie, spróbuj jeszcze ustawić ten kod w create tego obiektu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ustaw obiektowi, który ma zdefiniowaną ilość żyć "persistent". EDIT: "Persistent" znajdziesz w opcjach obiektu. EDIT2:Przechodzi się tzn. już mu persistent ustawił(aś?-bo brudna :) )?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudna Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 kombinowałam już naprawdę na wiele sposóbów, ale nic z tego.. szukałam w opcjach obiektu Persistent ale nie znalazłam . mógłbyś przybliżyć gdzie dokładnie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Tam, gdzie wybierasz sprite`a obiektowi, ustalasz, czy jest visible (w tej "kolumnie") ;) Po prostu poszukaj pod "depth" :P EDIT: Może lepiej będzie, jak wyjaśnię Ci co to jest "persistent": Zaznaczenie tego sprawia, iż dany obiekt przejdzie do następnego rooma-pozostanie na takiej samej współrzędnej x i y, zachowa wszystkie wartości zmiennych lokalnych (przypisanych do niego) itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 :] Zrób zmienną globalną przy przechodzeniu do następnego poziomu o wartości żyć, a potem przy starcie następnego, ustaw liczbę żyć na tą zmienną globalną ;). Pozdrawiam, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Chyba najlepiej, aby życiami zajął się inny onjekt niż gracz, który będzie miał Persident... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Obiekt, nie onjekt, persistent, anie persisdent :P Brudna, a czy zaznaczyłaś w File "Advanced Mode" ?? Jak nie, to zaznacz xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się