max1996 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 szukałem długo i wytrwale ale nie znalazłem!!! Chodzi o dll- 39.dll . Nigdzie niema (google itp.)! Może kroś z was posiada link do tego skryptu lub ma go na dysku?? Pliski !!! Sprawa życia i śmierci :] :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 lol. Dzizas krajzas. nie 39.dll tylko 39dll!! Poszukaj w Google jako 39dll Ja przed chwilą szukałem bo kombinuję z dllem i tym błędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 oki dzienks!! juz mam!! ale jak to sie obsługuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 na forum.gamemaker.nl masz kursy i przykłady :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 po angielsku :] ja raczej niekapuje tak dobrze angielskiego. Ale możecie mi chyba powiedziec o podstawach? prawda? pomóżcie nobkowi pliss!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Wczoraj skończyłem pełne tłumaczenie tego kursu Kurs może ci pomoże :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 2 smród gracza W tym przykładzie i nauczę ciebie jak użyć mojego dll, by utworzyć grę on-line. Użyję Smród jako moja przykładową gra. Wtf? Wiesz, jeśli tłumaczyłeś to translatorem, to radzę jednak wyrzucić to tłumaczenie i zapomnieć o jego istnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 ja tam uważam, że Marek.S odwalił kupe dobrej roboty!! I nie jest tacy jak inni!! Cytacik: sam se przetłumacz to czesta odpowiedz gmclanowiczów!! Marek.S stanął na wysokości zadania!!!!! Pozytywny użytkownik!!! :) :) thx za pomoc!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Wtf? Wiesz, jeśli tłumaczyłeś to translatorem, to radzę jednak wyrzucić to tłumaczenie i zapomnieć o jego istnieniu. Black musisz być taki złośliwy :blink: a kurs początkowo był tłumaczony translatorem ale mi z tego jakiś bełkot wyszedł i całość tłumaczyłem słowo po słowie a ten początkowy fragmencik został :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Dzięki ;] zakapowałem wreszcie to tylko nie wie m 2 rzeczy Oo ;] W przykładach przy wysyłaniu wiadomości wysyła coś takiego : bufferencrypt(global.encryptionpass); <- do czego służy i co mam wpisywać w global.encryptionpass bo jak zostawiam to to pisze , że nie znaleziono zmiennej, jak dam w create ją że = password to nie łączy w ogóle ;] I nie wiem jak zrobić , multiplayera na więcej niż 2 osoby, może ktoś podać linka do jakiegoś przykładu ? lub opisać słownie miej-więcej jak to ma wyglądać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Jeśli chcecie znać moje zdanie, to tłumaczenie jest żałosne. Nie zabierajcie się za coś, o czym nie macie pojęcia (j. angielski). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Jest żałosne, ale jak nie ma żadnego tłumaczenia i ktoś nie zna angielskiego, to tylko takie coś pozostaje. A ja proszę o odpowiedz na mojego posta jak ktoś ją zna ;] ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 omg, jak będe miał czas to napisze jakiś przykład po polsku noobers xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Mi tam może być po angielsku jakoś dojdę, tylko żeby był to przykład łączenia się więcej niż 2 osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 ale mialem ubaw xD z tego smród gracza xDDDDDDDDDDD CO do kursu to przydałby się właśnie po Polsku :) naprawde dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ja wam moge napisac na 2 osoby, bo ja zrobie wszystko gotowe na wiecej niz 2 i potem grafe nooby pozmieniają zrobia cos tam i będą sie szczycić -_- A zrobienie na wiecej niż 2 osoby to nic trudnego jak już sie zrozumie jak działa połączenie w multiplayerze, wtedy wystarczą praktycznie podstawowe umiejętnosci programistyczne i umiejetność z korzystania z pętli takich jak for. I tak moge się założyć że większość z was tych podstaw jeszcze nie posiada, dlatego nie będe pisał czegos czego nie pojmiecie. By było na wiecej niz 2 graczy to musicie se dawac ze zawsze jak sie podłącza kolejny gracz to mu sie przypisuje ID jakies. np zmienna myid . To banał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się