Borek Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Bardzo mozliwe. Chociaż te obiekty nie miały żadnej akcji, to i tak ich ilość jak wzrosła np. do 2000 to mogła spowolnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Odkryłem poważny błąd wpływający na spadek wydajności > Po zabiciu każdego potwora zamiast krwi/szczątek tworzyły się niewidzialne obiekty, po zabiciu takich 20 potrafiło stworzyć się 1500 OBIEKTÓW!!!! poprawione, ale nadal się blokuje... To apropo tego bledu, ktory jak wyzej napisalem, gre spowalnia ? ram mogło zżerać właśnie to... Ej Borek czyścisz bufor w 39dll (skrypt clearbuffer) ? EDIT: to napewno było to, jak stoje daleko od potworów użycie ramu nie zwiększa się... więc w czym problem z tym bugiem :/ A ten bufor nie zwiększał by się tak szybko, najwyżej ze 2 kb/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Nie wyobrażam sobie jakby wyglądała ta gra bez "clearbuffer()" :) Ale te zwalnianie przez obiekty nie ma wpływu na blockowanie gry, bo sprawdzałem, jedynie wydajność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 A ja tak wpadłem na chwilkę zapytać się o jedno. Borek, jakiej wersji 39dll używasz? :) Bo mi się wydaje że jakiejś starej, proponował bym sprawdzić co się będzie działo na nowszej: http://host-a.net/39ster/39dllV25.zip Tylko nie wgrywajcie samego dlla do katalogu gry, to nic nie da. :) Tymczasem. Znikający. Tymon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Starej wersji, bo nowa wymaga sporego przepisania kodu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Grzegorz, a niedalo by sie zrobic cos z wywalaniem itemow ? Bo przez przypadek wcisnolem PPM i wywalilem na ziemie, upadlo w miejscu deposita i juz nie moglem podniesc :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 O, widzę duże postępy, a co do tych niewidzialnych obiektów - teraz już wiem, dlaczego, gdy FPS spadł mi do połowy, już tak zostawało... Poza tym, wydarzyła się rzecz piękna... No więc expiłem sobie, fajnie, bez lagów. Podszedł do mnie BlaXun(chyba) ze swoim łukiem i zaczął na walać :) Wiedziałem, że zginę, ale podszedłem do niego dla jaj, wiecie, walnąć ze dwa razy... CTRL, ATAK, Fu, bug. Ignore, next please... Ignore trzy razy, ten sam, ale po 3 razach next please... Pozniej juz dawalem bez przerwy ignore jednak nic z tego. Bugi byly juz raczej podawane. Ale to nie wszystko. W miedzy czasie, gdy ignorowalem bugi, mialem zginac ale inny bug - odnowilo sie HP i dalej stalem w miejscu, tyle ze button z levelem i ogolnie o postaci zaczal swiecic sie na czerwono... LVL nie zdobylem... Klikam... WTF OMG, LOL, O_0?!?!?!? Cooo to jest? Uff uff uff. Patrze sobie na statsy, punkty w strenght agility itd. LICZBA WZROSLA TAK, ZE MUSIALA WYCHODZIC POZA RAMKE! Nie miescila sie w tym malym prostokaciku przeznaczonym dla liczby. Abort, wyszedlem. Tym razem Server Acceptation Failed xD PS. A Short Sword nadal jest darmowy xD Poprawić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Wykryłem "buga" na liście bugów :P (http://almora.gmclan.org/buglist.html) tam pisze wersja 5.02 i 5.01 zamiast 0.52 i 0.51 :] EDIT: naprawiony :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Hmm.. Borek sproboj z tą nowszą wersją DLLa może coś da... jak tak to będzie super :) wiem że to nudne i czasochłonne ale zobacz ile osób Cię wspiera wszyscy Ci pomagają... proszę zrób to dla nas :) P.S. Co do tego expa to ja ani razu nie zabiłem potworka z którego jest ponad 500 exp 0o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Hmm.. Borek sproboj z tą nowszą wersją DLLa może coś da... jak tak to będzie super smile.gif wiem że to nudne i czasochłonne ale zobacz ile osób Cię wspiera wszyscy Ci pomagają... proszę zrób to dla nas A Borek nie używa najnowszej? @down: A no ja. Ślepy totalnie jestem. Nieraz są błędy z doświadczeniem. np zabije Buga i dostanę 200xp a zabije Pająka to dostanę 20xp :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 A Borek nie używa najnowszej? Spójrz kilka postów wyżej Cekol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Starej wersji, bo nowa wymaga sporego przepisania kodu :/ Czytaj wcześniejsze posty, Cekol ^^ . Moim zdaniem, teraz powinieneś Borek siąść i przepisywać Almorę pod najnowszy DLL, a dla fanów udostępnić serwer, i tak ma być przepisany silnik MP. Wtedy ty byś mógł pracować dalej, a maniacy ;] dalej grać. Oczywiście, wybór należy do ciebie, ale IMHO takie rozwiązanie by było w obecnej sytuacji najlepsze. Tylko jakieś lobby zrobić, żeby było wiadomo czy jest odpalony jakiś serwer, czy nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Marmot czytaj tematy, można zobaczyć czy online http://almora.gmclan.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 i borek mówił dlaczego nie da fanom serwera :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 @Dicdix: To ty czytaj. Ja napisałem, że powinno powstać lobby jakby Borek wypuścił serwer. To obecne to tylko skrypt sprawdzający czy na danym IP jest postawiony serwer, a mi chodzi o listę serwerów uaktualnianą ciągle przez wysyłanie adresów z programu do serwera. Rozumiesz już? @Pieter6: Ale może by byly jakieś szanse, jakby Borek przepisywał multiplayera :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 spoko rozumiem :P Ja chce pograć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Może wyjde na jakiegośułomka , ale co może powodować że system mnie informuje o zbyt małej pamięci wirtualnej , i o zwiększaniu pliku stronicowanoa stron - czy coś takiego. Za każdym razem jak gram w almore - sory poprawka ,jak mam włączone menu i próbuje się połączyć z serverem. Jak coś to ramu mam tu ok 196 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macwys Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Furious, może po prostu zwiększ ilość pamięci wirtualnej: Prawym klawiszem na Mój Komputer -> Właściwości -> Zaawansowane -> Ustawienia (w akapicie Wydajność) -> Zaawansowane -> Zmień (w akapicie Pamięć Wirtualna) -> I dostosowujesz. A jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na ten temat, albo niczego nie popsuć, to polecam: www.Google.com -> pamięć wirtualna [Koniec offtopu] Dzisiaj (na najnowszej, dzisiaj opublikowanej wersji gry) miałem taki sobie mały "Bug": Dwa wężyki zablokowały się na sobie, ruszały sie w kółko ale nie mogły się rozdzielić, ani poruszyć w żadną stronę. Pozdrawiam Maciej [macwys] [Dodano 12:41] (Później widziałem ten "bug" jeszcze dwa razy - Wąż + Wąż i Duży Pająk + Jakaś Płaszczka) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sephiroth12 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Miałem to samo tylko że to był spider i hell spider :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 kurcze official server offline, a ten drugi to połączyć się nie można :( co jest?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 kurcze official server offline, a ten drugi to połączyć się nie można :( co jest?! Tez wlasnie sie zdziwilem bo widze na stronce ze online a mam caly czas connection failed. W ten sposob testowac sie nie da :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No więc tak: Ściągnąłem nową wersję, starą od razu wywaliłem, rozpakowałem plik, otwieram almorę ... Pokazuje się okienko "almora online" ... Włącza się, pojawia się pasek ładowania, zapełnia się do końca ... ... i dupa :huh: Dalej czarny ekran, gra się nie włącza. Poza tym użycie procesora 100% dopóki nie zakończę procesu Almora - Online. Próbowałem wywalać folder, rozpakowywać znowu i nic. Ktoś wie co jest grane? :huh: EDIT: Nie wiem co się stało, po prostu spróbowałem włączyć po raz hmm... szósty bodajże i o dziwo gra się uruchomiła... Nie wiem co to było wcześniej, ale w sumie już nie myślę o tym tylko lecę testować :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No więc tak: Ściągnąłem nową wersję, starą od razu wywaliłem, rozpakowałem plik, otwieram almorę ... Pokazuje się okienko "almora online" ... Włącza się, pojawia się pasek ładowania, zapełnia się do końca ... ... i dupa :huh: Dalej czarny ekran, gra się nie włącza. Poza tym użycie procesora 100% dopóki nie zakończę procesu Almora - Online. Próbowałem wywalać folder, rozpakowywać znowu i nic. Ktoś wie co jest grane? :huh: Mam dokładnie ten sam problem, z tym, że ekran nie jest całkowicie czarny, a widać częściowo ten pasek ładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 alt + tab, a jak nie pomoze, to nacisnijcie ENTER, tak jak przerywacie animacje, jak mi sie tak robi to to zwykle pomorze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Nic takie coś nie daje ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 przy 20 graczach przy malym lagu hitnolem 60 snakowi na 1 lvlu z kija i dostaje po 2-4 expa za buga na lagach heh malo troszke........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beder Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Kiedy wszedłem do jaskini, gra strasznie zwolniła, że się nie dało grać. Gdy wyszedłem gra działała płynnie. Czy wy też tak macie? Zrobiłem Screena: http://img251.imageshack.us/my.php?image=fpszu6.jpg Pojawił mi się też błąd, kiedy zalogowałem się po smierci bohatera: ERROR in action number 2 of Step Event for object Client: Error in code at line 694: instance_create(Hero.x,Hero.y,Hero_Died) at position 30: Unknown variable x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Znalazłem błąd: ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line 309: {global.global_chat[0,i] = global.global.char[0,i-1]} at position 43: Unknown variable global_chat or array index out of bounds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Error in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line 405: if npcid = global._npc_id at position 13: Unknown variable npcid Jest jeszcze jeden który mnie z gry wywalił. Musze jeszcze pograć żeby sie znów pojawil ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Oto co zarejestrowałem: ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line [b]309[/b]: {global.global_chat[0,i] = global.global_chat[0,i-1]} at position 43: Unknown variable global_chat or array index out of bounds ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line [b]296[/b]: {global.global_chat[0,i] = global.global_chat[0,i-1]} at position 43: Unknown variable global_chat or array index out of bounds ERROR in action number 3 of Draw Event for object NPC_Drawer: Error in code at line 11: draw_sprite_stretched_ext(spr_Hero_Hp,-1,x-24,y-59,hp_draw,3,c_white,_alpha) at position 55: Unknown variable hp_draw ERROR in action number 1 of Step Event for object Client: Error in code at line 405: if npcid = global._npc_id at position 13: Unknown variable npcid ERROR in action number 3 of Draw Event for object NPC_Drawer: Error in code at line 9: if hp > 0{hp_draw = 48/hp_max*hp} at position 27: Division by 0. Ten ostatni myslalem ze poprawiono... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi