Skocz do zawartości

Zablokowane Jak przekonwertować plik *.exe na *.gm6 ??


Rekomendowane odpowiedzi

to jest hacking.

Więcej na tym forum się o tym nie dowiesz bo to jest łamanie praw autorskich i hacking.

Regulamin forum i strony GMCLAN 
Ranmus

13. Nie oferuj i nie proś o takie rzeczy jak key, serial, crack czy tym podobne na tej stronie. Nie tolerujemy nielegalnego oprogramowania. Nie dostosowanie się grozi natychmiastowym banem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXE możesz co najwyżej zdeassemblerować, a sądzę, że na kodzie assemblera nie wiele zdziałasz.

 

Ale z tego assemblera co jest w gm'owym pliku to jest sam silnik, reszta to właśnie wklejony do niego gm6 :]. Myślę że ktoś bardzo wtajemniczony w cracking wyciągnie plik w raz-dwa.

 

@swiatcienia: Hacking hackingowi nierówny, jeden legalny drugi nie. W ogóle to nic o tym w regulaminie nie pisze a ty dałeś klauzulę o użytkowaniu programów bez zapłaty, czyli jego ukradzenie (a nie zdeassemblerowanie w celu wyciągnięcia kodu) :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że jeżeli sam nie znajdziesz to nikt ci nie da, bo każdego weźmie moralność, bo poprostu nigdy nie wiadomo co zrobisz z tym, a gmclanowicze mają już w sobie ograniczone zaufanie do każdego nowego użytkownika ;p . Linka do dekompresora raczej nie podam, potem będą po mnie jeździć że wrzuciłem na gmclan link i ktoś sobie Almorę czy tam Magi zdekompresował i zaczął wydawać jako swoją grę. Mogę dać link do czegoś, co zabezpieczy przed amatorami crackingu, ale to i tak nie jest za dobre i chyba nawet nie działa z GM :) : http://upx.sourceforge.net/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę dać link do czegoś, co zabezpieczy przed amatorami crackingu, ale to i tak nie jest za dobre i chyba nawet nie działa z GM :) : http://upx.sourceforge.net/.

 

Ta, tylko że to jest do executabli, a nie gy-ymów6 z silniczkiem gratis, bo co z tego że plik będzie mały skoro potem silnik nawet nie będzie w stanie odczytać własnych danych? (bo wredny program je skompresuje) :> Tak samo jest z MMF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem kiedyś o takim programie "dekompilującym" na GM 6.1 ale mają go tylko 3 osoby jak to pisał autor programu i co więcej program nie dekompiluje eventów, skryptów tylko same sprity, backgraundy i dźwięki

Nazwy obiektów i scripty:

http://gmnews.wordpress.com/2006/06/19/gm6-exe-decompiler/ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem kiedyś o takim programie "dekompilującym" na GM 6.1 ale mają go tylko 3 osoby jak to pisał autor programu i co więcej program nie dekompiluje eventów, skryptów tylko same sprity, backgraundy i dźwięki

 

Też mi sztuka, wszystkie dane programu GM'a przechowuje w folderze Temp w Windows podczas działania gry (po wyłączeniu idą fpistu) i można sobie je bez problemu przejrzeć. :) (Choć nie jestem pewien bo gry które tak testowałem nie są nowe, ale jedna na pewno była z 6.1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie, jakby się przejrzało jakiś program z Game Makera programem typu PE Explorer, to można by wyciąć silnik z exeka i całą resztę zapisać do gm6, ale kto wie, czy by to działało. Ewentualnie, można wtedy poszukać konwertera napisanego przez Xception zamieniającego GMR na GM6, bo sądzę, że MO poprostu zaczął te GMRy w pliki EXE wciskać, a nie czyste GM6 :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No tak, nabić posta zawsze można, ale nikt z was nie napisał solucji, trywialnej, ale zawsze warto:

File -> Create Executable i już nie da się zwyczajnie podejrzeć skryptów (no chyba, że złamiemy strukturę pliku i szyfrowanie danych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on wyraźnie napisał otworzyć a nie utworzyć xP

 

Co do tego, to nie wiem, ale sam bym bardzo chciał takie coś mieć xD

 

Chyba gdzieś o tym słuszałem, że jest coś takiego, ale raczej bardzo trudno to zdobyć ... ;/

 

@down: Akurat ! xD A może i masz rację, że o to mu chodziło... x]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A sorki, rzeczywiście. Tylko wiesz, szybko się czyta, a w temacie błędy ortograficzne, to potem tak wychodzi. Bo skąd wiem, że jak napisał otwożyć zamiast otworzyć, to może nie miał na myśli ótwożyć? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, nabić posta zawsze można, ale nikt z was nie napisał solucji

Nie chcę się czepiać, ale posty już nie są naliczane :P.

Ale on wyraźnie napisał otworzyć a nie utworzyć xP

Ale treść tematu, nijak ma się do treści posta :P

Czy moze juz jezt w takiej postaci ze nie mozna zobaczyc jak autor zrobil i napisal skrypty?

Chyba musimy zaczekać na autora tematu, aby nam wszystko wytłumaczył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranma, my wiemy że jesteś idealny i że nie błędów nie przyjmujesz. x3

 

Co do tematu, da się otworzyć, wystarczy 2 razy kliknąć na ikonkę. :)

 

Serio, nie wydaje mi się że zabawa w otwieranie *.exe'ków było konieczne (chyba że chodzi o programy w C#, niezabezpieczone xD). MO postarał się o zabezpieczenie samego kodu jak i zasobów gry. :) Więc igranie z tym po prostu jest bezsensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ranma, my wiemy że jesteś idealny i że nie błędów nie przyjmujesz.
No właśnie, dlatego też nie spóźnij się z kopertą tak jak ostatnio, bo podwyższę stawkę. A wierz mi, nie chcę mieć na sumieniu małych niedożywionych tymonków. :3

 

To ile jestem winny? :3

Tymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. jak któś chce to niech se wpisze w googlach gm6 decompiller (i tak nic nie znajdzie)

2. prosze o warna dla kilku panów

3. chcielibyście, żeby wasz "projekt życia" wam ktoś zdekompilował i przerobił??

4. chamstwo i tyle

5. niech tu przyjdzie jakiś mod, rozda warny i posprząta...

:angry: :angry: :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...