Skocz do zawartości

bigban

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia bigban

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temace. Czy moze juz jezt w takiej postaci ze nie mozna zobaczyc jak autor zrobil i napisal skrypty?
  2. tylko czy przy uzyciu image_angle=direction jest to mozliwe? czy ta funcja nie jest stala dla kazdej predkiści ??
  3. Jaki jest skrypt aby samochodowi zazucało tył jak przy driftingu przy pewnej predkiści??
  4. no i ześ mnie zmobilizował. tylko jeszcze podajcie przykladowe skrypciki do tych rzeczy co wymienilem i bede kabinował :)
  5. Tu jest link z grą http://www.uploader.pl/file/7401/GraBENEGO.gm6.html gdyby ktoś mogł mi pomoc i zrobic coś tagiego: - zeby sie świeciły sygnały - zeby strzałka prowadziła do poszkodowanego czyli jakiegoś tam obiektu losowo pojawiajacego sie na mapie - zeby liczył sie czas dojazdu do obiektu im krutszy tym wiecej punktow sie dostaje za jego zebranie - zeby za zebrane punkty bylo mozna np zmienić kolor samochodu (karetki) jak ktos by mi pomogl bylbym zadowolony i oczywiscie byla by gra wspolna. Moze macie jakieś pomysły na czym mogła by jeszcze polegac taka gra. Wszystkie propozycje i pomoc mile widziana. Cala gra oczywiscie free
  6. nie mam zadnego obiektu o takiej samej nazwie jak zmienna
  7. gra sie odpala tylko po naciśnięciu przycisku sprity sie nie zmieniają, nazwy mam wstawione spritów. o co chodzi z tym ze jeden z obiektów nazywa sie "a" cały kod w stepie wygląda następująco image_angle = direction; if global.zmienna = 1 { if keyboard_check(vk_up) { if (speed < maxspeed) speed = min(maxspeed,speed+0.6); } if keyboard_check(vk_down) { if (speed > -2) speed = max(-2,speed-0.5); } if keyboard_check(vk_left) { if (speed != 0) direction += 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } if keyboard_check(vk_right) { if (speed != 0) direction -= 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } [code] if a=1{image_index=sprite8} else{image_index=sprite0} if a >=2{a=0} } Wstawiajcie kod w znaczniki bo inaczej post staje się nieczytelny :/ . Marmot.
  8. wcześniej jest link z grą jak moglbys to ściągnij i zrob zeby migaly te sygnaly zeby te sprity sie zmienialy
  9. no tak racja jest a+=1 ale nadal nie działa
  10. no i nie dziala. w create wstawiam a=0 w step wstawiam if a=1{image_index=object11} else{image_index=ambulans} if a >=2{a=0} w S-key wstawiam a+=0 no i nie dziala.
  11. nie działa. czy za spr_miga mam podstawić nazwe swojego sprita?
  12. a jeśli chodzi o sygnały świecące i wyjące to musze dodac przycisk w obiekcie i przypisac mu texture pojazdu ze świecacymi światłami ale jak zrobic zeby one migaly zeby po naciśnieciu migaly a po nastepnym nacisnieciu przycisku przestawaly migac :) i jak zrobić zeby strzalka image angel by kierunku obiektu? i jak zrobic zeby strzalka byla przed samochodem?? gdzie moge poczytać o tych wszytkich komendach i skrotach??
  13. oki dzieki. problem ze zmianą juz rozwiązany. teraz czas na nowy problem ;)
  14. tu jest ten plik z kawalkiem mojej gry. nich ktoś to poprawi zeby dalo sie zmienic na drugi pojazd i zeby fizyka jazdy pozostala taka sama :) http://www.uploader.pl/file/7090/gra3.gm6.html i nastepne pytanie jak zrobic aby pojawial sie jakis obiekt na planszy w losowym miejscu i zeby sie pojawiala strzalka ktora poprowadzi do tego obiektu pojazd? i jeszcze jedno jak powinien wygladac kod ktory inicjowalby swiecenie sie i wycie sygnalow w karetce aby byly wlączane za pomoca przycisku
  15. przykladzik ladnie dziala!! jak podstawie swoje sterowanie do pierwszego auta to tez dziala i mozna wybierac ale jak juz podstawie sterowanie do drugiego auta to mozna wybrac tylko pierwsze auto Kod pierwszego auta: if global.zmienna = 1 { if keyboard_check(vk_up) { if (speed < maxspeed) speed = min(maxspeed,speed+0.6); } if keyboard_check(vk_down) { if (speed > -2) speed = max(-2,speed-0.5); } if keyboard_check(vk_left) { if (speed != 0) direction += 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } if keyboard_check(vk_right) { if (speed != 0) direction -= 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } KOD DRUGIEGO AUTA: if global.zmiennab = 1 { if keyboard_check(vk_up) { if (speed < maxspeed) speed = min(maxspeed,speed+0.6); } if keyboard_check(vk_down) { if (speed > -2) speed = max(-2,speed-0.5); } if keyboard_check(vk_left) { if (speed != 0) direction += 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } if keyboard_check(vk_right) { if (speed != 0) direction -= 6; //if (speed >= maxspeed) //{ instance_create(x,y,object1); //} } I nie wiem co jest nie tak niech ktoś zuci na to okiem i poprawi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...