Pingwinek96 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Jak przekonwertować plik *.exe na *.gm6 ?? :( Bardzo Mi to potrzebne !! :D :) Z góry dziękuję !! :) :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 nie da się tak po prostu przekonwertowac pliku .exe Musiałbyś miec specjalny program który by odkomplikował gre/program(o ile sie nie myle to ktoś stworzył coś takiego pod gm'a :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pingwinek96 Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Proszę powiedz jak dokładniej !! Zależy mi na tym !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 mogę poszukać tylko czy jesteś pewien że gra/program został napisany w gamemakerze, bo jeśli nie to nie ma szans wrzucić kodu do gm'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 to jest hacking. Więcej na tym forum się o tym nie dowiesz bo to jest łamanie praw autorskich i hacking. Regulamin forum i strony GMCLAN Ranmus 13. Nie oferuj i nie proś o takie rzeczy jak key, serial, crack czy tym podobne na tej stronie. Nie tolerujemy nielegalnego oprogramowania. Nie dostosowanie się grozi natychmiastowym banem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 tylko skąd wiesz czy np. nie zapisał swojej gry do .exe a potem wyrzucił wersje .gm6 a chce ją pisac dalej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 EXE możesz co najwyżej zdeassemblerować, a sądzę, że na kodzie assemblera nie wiele zdziałasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pingwinek96 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Danielus ma rację !! :) To więc proszę o pomoc !! Gdybyś mógł Danielus to poszukaj mi tego programu do "odkompilowania" !! :wink: :) Z Góry Dziękuję !! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 EXE możesz co najwyżej zdeassemblerować, a sądzę, że na kodzie assemblera nie wiele zdziałasz. Ale z tego assemblera co jest w gm'owym pliku to jest sam silnik, reszta to właśnie wklejony do niego gm6 :]. Myślę że ktoś bardzo wtajemniczony w cracking wyciągnie plik w raz-dwa. @swiatcienia: Hacking hackingowi nierówny, jeden legalny drugi nie. W ogóle to nic o tym w regulaminie nie pisze a ty dałeś klauzulę o użytkowaniu programów bez zapłaty, czyli jego ukradzenie (a nie zdeassemblerowanie w celu wyciągnięcia kodu) :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pingwinek96 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 A czy może mi ktoś znaleść program do zamienienia z *.exe na *.gm6 !! :( :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Nie ma takiego!Jeśli by był to nikt w GM by porządnych produkcji nie robił,bo każdy by miał dostęp do kodu źródłowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pingwinek96 Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Wiem że to jest w GM6 !! Proszę powiedzcie lub dajcie sensowny link !! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Kuźwa, napisz se sam, albo poszukaj. Takiego czegoś raczej nie ma. Poza tym to nie jest hacking tylko cracking :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Sądzę, że jeżeli sam nie znajdziesz to nikt ci nie da, bo każdego weźmie moralność, bo poprostu nigdy nie wiadomo co zrobisz z tym, a gmclanowicze mają już w sobie ograniczone zaufanie do każdego nowego użytkownika ;p . Linka do dekompresora raczej nie podam, potem będą po mnie jeździć że wrzuciłem na gmclan link i ktoś sobie Almorę czy tam Magi zdekompresował i zaczął wydawać jako swoją grę. Mogę dać link do czegoś, co zabezpieczy przed amatorami crackingu, ale to i tak nie jest za dobre i chyba nawet nie działa z GM :) : http://upx.sourceforge.net/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Mogę dać link do czegoś, co zabezpieczy przed amatorami crackingu, ale to i tak nie jest za dobre i chyba nawet nie działa z GM :) : http://upx.sourceforge.net/. Ta, tylko że to jest do executabli, a nie gy-ymów6 z silniczkiem gratis, bo co z tego że plik będzie mały skoro potem silnik nawet nie będzie w stanie odczytać własnych danych? (bo wredny program je skompresuje) :> Tak samo jest z MMF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 słyszałem kiedyś o takim programie "dekompilującym" na GM 6.1 ale mają go tylko 3 osoby jak to pisał autor programu i co więcej program nie dekompiluje eventów, skryptów tylko same sprity, backgraundy i dźwięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 słyszałem kiedyś o takim programie "dekompilującym" na GM 6.1 ale mają go tylko 3 osoby jak to pisał autor programu i co więcej program nie dekompiluje eventów, skryptów tylko same sprity, backgraundy i dźwięki Nazwy obiektów i scripty: http://gmnews.wordpress.com/2006/06/19/gm6-exe-decompiler/ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 słyszałem kiedyś o takim programie "dekompilującym" na GM 6.1 ale mają go tylko 3 osoby jak to pisał autor programu i co więcej program nie dekompiluje eventów, skryptów tylko same sprity, backgraundy i dźwięki Też mi sztuka, wszystkie dane programu GM'a przechowuje w folderze Temp w Windows podczas działania gry (po wyłączeniu idą fpistu) i można sobie je bez problemu przejrzeć. :) (Choć nie jestem pewien bo gry które tak testowałem nie są nowe, ale jedna na pewno była z 6.1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Teoretycznie, jakby się przejrzało jakiś program z Game Makera programem typu PE Explorer, to można by wyciąć silnik z exeka i całą resztę zapisać do gm6, ale kto wie, czy by to działało. Ewentualnie, można wtedy poszukać konwertera napisanego przez Xception zamieniającego GMR na GM6, bo sądzę, że MO poprostu zaczął te GMRy w pliki EXE wciskać, a nie czyste GM6 :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigban Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tak jak w temace. Czy moze juz jezt w takiej postaci ze nie mozna zobaczyc jak autor zrobil i napisal skrypty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 @up Nawet żeby było/żebym o czymś takim wiedział bym ci nigdy nie dał ponieważ mógłbyś w ten sposób udawać "super gm'owca" sklecając w hiper fajną całość prace innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tak jak w temace. Czy moze juz jezt w takiej postaci ze nie mozna zobaczyc jak autor zrobil i napisal skrypty? Nie wiem czy rozumiem... Chcesz zapisać grę do *.exe żeby nikt ci nie podejrzał skryptów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No tak, nabić posta zawsze można, ale nikt z was nie napisał solucji, trywialnej, ale zawsze warto: File -> Create Executable i już nie da się zwyczajnie podejrzeć skryptów (no chyba, że złamiemy strukturę pliku i szyfrowanie danych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ale on wyraźnie napisał otworzyć a nie utworzyć xP Co do tego, to nie wiem, ale sam bym bardzo chciał takie coś mieć xD Chyba gdzieś o tym słuszałem, że jest coś takiego, ale raczej bardzo trudno to zdobyć ... ;/ @down: Akurat ! xD A może i masz rację, że o to mu chodziło... x] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A sorki, rzeczywiście. Tylko wiesz, szybko się czyta, a w temacie błędy ortograficzne, to potem tak wychodzi. Bo skąd wiem, że jak napisał otwożyć zamiast otworzyć, to może nie miał na myśli ótwożyć? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No tak, nabić posta zawsze można, ale nikt z was nie napisał solucji Nie chcę się czepiać, ale posty już nie są naliczane :P. Ale on wyraźnie napisał otworzyć a nie utworzyć xP Ale treść tematu, nijak ma się do treści posta :P Czy moze juz jezt w takiej postaci ze nie mozna zobaczyc jak autor zrobil i napisal skrypty? Chyba musimy zaczekać na autora tematu, aby nam wszystko wytłumaczył :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ranma, my wiemy że jesteś idealny i że nie błędów nie przyjmujesz. x3 Co do tematu, da się otworzyć, wystarczy 2 razy kliknąć na ikonkę. :) Serio, nie wydaje mi się że zabawa w otwieranie *.exe'ków było konieczne (chyba że chodzi o programy w C#, niezabezpieczone xD). MO postarał się o zabezpieczenie samego kodu jak i zasobów gry. :) Więc igranie z tym po prostu jest bezsensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 19 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ranma, my wiemy że jesteś idealny i że nie błędów nie przyjmujesz.No właśnie, dlatego też nie spóźnij się z kopertą tak jak ostatnio, bo podwyższę stawkę. A wierz mi, nie chcę mieć na sumieniu małych niedożywionych tymonków. :3 To ile jestem winny? :3 Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil321 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 1. jak któś chce to niech se wpisze w googlach gm6 decompiller (i tak nic nie znajdzie) 2. prosze o warna dla kilku panów 3. chcielibyście, żeby wasz "projekt życia" wam ktoś zdekompilował i przerobił?? 4. chamstwo i tyle 5. niech tu przyjdzie jakiś mod, rozda warny i posprząta... :angry: :angry: :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Zacznę od Twojego posta, ok? :) Zamykam, wydaje mi się że temat został wyczerpany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi