Jecht Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam Mam następujący problem: chce zrobic gre w stylu Metal Gear i niewiem jak zrobic zeby po przejsciu do nastepnego pokoju bohater stal na tej samej szerokosci x co w poprzednij lokacji. Drugi problem wyglada tak: jak zrobic zeby background music sie zapetlal ale nie w ten sposob zeby muzyka leciala caly czas od poczatku do konca i potem od nowa to samo, tylko zeby za pierwszym razem lecialo normalnie, a potem od wybranego momentu sie zapetlalo(po prostu, zeby nielecial za kazdym razem poczatek i zeby nie bylo slychac ze leci od nowa). Wolalbym zeby nie trzeba bylo pisac skryptow, ale jak tak to sie nie obraze(wrecz przeciwnie:) P.S. Jak kogoś denerwuje to że pisze bez polskich znaków to jakby co mogę się zmienic=) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Użyj zmiennych globalnych global.* żeby ustawić gostka w takiej samej pozycji jak w poprzednim roomie: np. w poprzednim napisz global.x = x; global.y = y; a w następnym x = global.x; gy = global.y. Co do drugiego pytania, to podziel muzyczke na części albo zrób timeline... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Lutego 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 no tak jak wyżej, zrób taki teleport, i daj w nim global.posx=a; global.posy=b; (podstaw swoje liczby), a w bohaterze daj w create: x=global.posx; y=global.posy; Tak samo możesz sobie określać kierunek. Nie zapomnij zdefiniować zmiennych przed rozpoczęciem gry bo wyskoczy błąd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Ok, dzięki wielkie a z muzyką sobie już poradziłem :lol: ale nie zamykajcie jeszcze tematu, tak na wszelki wypadek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No po wpisaniu tego, to wogole gra sie nie wlacza nawet: x=global.posx; y=global.posy; i tak na marginesie, on po przejściu do nastepnego pokoju ma byc na tej samej szerokości, jesli chodzi o wysokosc to ma byc na samym dole ekranu. Mozecie to napisać po kolei? bo niezrozumialem wszystkiego dokładnie (konkretnie gnysek namieszał troche) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się