yoyoyo Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 witam. Mam następujący kod który dał mi użytkownik Hanjuso: _dys=point_distance(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _col=collision_line(x,y,ludzik.x,ludzik.y,sciana,1,1) if widzi=0 { if _col=-4 { widzi=1 } } else { if _col=-4 { if _dys>100 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } if _dys<=100 { direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) if strzel=1 { strzel=0 alarm[0]=30 var _nab; _nab=instance_create(x,y,naboj) _nab.direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _nab.speed=10 } } if _dys>350 { widzi=0 } } else { if alarm[1]=-1 alarm[1]=room_speed*5 if widzi=1 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } } } image_angle=direction alarm0: widzi=0 alarm1: strzel=1 i chcę sprawić żeby przeciwnik wrócił na miejsce pojawienia się na mapie. wiem że muszę wstawić: mp_potential_step(xstart,ystart,1,0) tylko nie wiem jak i gdzie...... prosze o pomoc. :crying: //edit1: kod jest ten w stepie u "przeciwnika", pozwala on na iście przeciwnika do mnie, z odpowiedniego miejsca strzelać do mnie i jak straci mnie z oczu to idze do mnie jeszcze 5 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 no to piszesz warunek. Np if zycie<=0 then {mp_potential_step(xstart,ystart,1,0)} nie wiem czy to nie musi być tak. x=xstart y=ystart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Lol, dlaczego ja ten kod znam xD _dys=point_distance(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _col=collision_line(x,y,ludzik.x,ludzik.y,sciana,1,1) if widzi=0 { if _col=noone { widzi=1 } else { mp_potential_step(xstart,ystart,1,0); } } else { if _col=noone { if _dys>100 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } if _dys<=100 { direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) if strzel=1 { strzel=0 alarm[0]=30 var _nab; _nab=instance_create(x,y,naboj) _nab.direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _nab.speed=10 } } if _dys>350 { widzi=0 } } else { if alarm[1]=-1 alarm[1]=room_speed*5 if widzi=1 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } } } image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyoyo Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dzięki Tymon, jesteś moim idolem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się