Skocz do zawartości

yoyoyo

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yoyoyo

  • Urodziny 09.06.1990

O mnie

Osiągnięcia yoyoyo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. yoyoyo

    Z JPEG na JPG

    Bo to jest taka sama kompresja. nic sie nie powinno zmieniać... JPEG=JPG
  2. wow, bardzo dobra robota :D
  3. yoyoyo

    Jak zacząć w C++?

    Ja polecam ci książkę symfonia c++ (jak dla mnie lepsza niż od zera do gier kodera) i program code::blocks Co do tego programu to łatwiej jest napisać: #include <iostream.h> int main() { cout << "Pierwszy program w c++"; return(0); }
  4. yoyoyo

    Oceny w szkole

    1 Klasa Liceum Ogólnokształcącego o kierunku Informatyczno-matematyczno-fizycznym ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 Polski - 2 2 Historia -4 3 Angielski -3 4 Rosyjski - 3 5 Matma - 3 6 Fizyka - 3 7 Chemia - 2 8 Biologia - 3 9 PO - 5 10 Geografia - 3 11 Informatyka - 6 + dyplom, dyplom uznania, książka (wyróżnienie w powiatowym konkursie na stronę internetową) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12 WF - zwolniony 13 Religia - 4 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. yoyoyo

    Tura #22 - Głosowanie

    Hanjuso, gra full wypas, tyle że nad grafiką postaci można by popracować ;]
  6. witam. Mam następujący kod który dał mi użytkownik Hanjuso: _dys=point_distance(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _col=collision_line(x,y,ludzik.x,ludzik.y,sciana,1,1) if widzi=0 { if _col=-4 { widzi=1 } } else { if _col=-4 { if _dys>100 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } if _dys<=100 { direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) if strzel=1 { strzel=0 alarm[0]=30 var _nab; _nab=instance_create(x,y,naboj) _nab.direction=point_direction(x,y,ludzik.x,ludzik.y) _nab.speed=10 } } if _dys>350 { widzi=0 } } else { if alarm[1]=-1 alarm[1]=room_speed*5 if widzi=1 { mp_potential_step(ludzik.x,ludzik.y,1,0) } } } image_angle=direction alarm0: widzi=0 alarm1: strzel=1 i chcę sprawić żeby przeciwnik wrócił na miejsce pojawienia się na mapie. wiem że muszę wstawić: mp_potential_step(xstart,ystart,1,0) tylko nie wiem jak i gdzie...... prosze o pomoc. :crying: //edit1: kod jest ten w stepie u "przeciwnika", pozwala on na iście przeciwnika do mnie, z odpowiedniego miejsca strzelać do mnie i jak straci mnie z oczu to idze do mnie jeszcze 5 sek.
  7. A mój głos leci do Hanjusa :] Może grafa troszkę brzydka, ale miał mało czasu na rysowanie, za to silnik dobry :D :D nieliczne bugi. pozostałe 2 gry nie przypadły mi do gustu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...