Matthew Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Oto jeden z nich obrazenia = ceil(zrecznosc/100*obr_broni); if (ceil(random(100))<=zrecznosc) obrazenia += sila; obrazenia -= przeciwnik.obrona; if (obrazenia <= 0) obrazenia = 1; Dajcie tu swoje. Może komuś się przydadzą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 kiedyś, w starym projekcie rpg użyłem takiego systemu: 1) bierzemy współczynniki mające wpływ na atak np. siła i budowa. z obu losujemy wartości, po czym je dodajemy. 2) losujemy wartość obrażeń z broni (jeśli hero jest bez broni, bierzemy pod uwagę tylko siłę). dodajemy do poprzedniej sumy ze współczynników. 3) patrzymy na wartość obrony przeciwnika (np. 3), odejmujemy to od sumy z obrażeń i współczynników. 4) random z otrzymanej w punkcie 3 wartości. trochę zagmatwane i niedopracowane, ale od dawna go nie używam ;) choć może komuś to pomoże, heh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 dm = random( max( 0, random( sila ) + random( budowa ) + random( obrazenia_broni ) - obrona_przeciwnika ) ); Nie, to nie jest zagmatwane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 tymon, chodziło mi o styl w jaki to opisałem niż o samo praktyczne wykonanie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Jasne, Tobie zawsze tylko o efekt chodzi! :P Ja mam coś prostego: dm = dmMin + random( dmMax - dmMin ); I mówie wam, mogę to rozpisać na 10 punktów jeśli chcecie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Własnego systemu na chwilę obecną nie mam, więc popiszę się niesamowitą umiejętnością dedukcji i przełożę te wywody pietrusa na kod =D obrazenia = 0; wspolczynniki = round ( random ( sila ) ) + round ( random ( budowa ) ); if ( jestbron ) { silabroni = round ( random ( bron.obrazenia ) ); obrazenia = wspolczynniki + silabroni; } obrazenia = round( random ( obrazenia - przeciwnik.obrona ) ); //ajdija baj pietrus, rajt baj Maximal :3 Edit: No ta, Tymcio mnie wyprzedził =O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 albo: obr = random(zrecznosc/100 * (obr_broni + sila)) - przeciwnik.obrona; // albo obr = sila - przeciwnik.obrona; // XD // albo obr = random(obr_max - obr_min) + sila - przeciwnik.obrona; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się