DeathDaro Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 No tak jak w temacie dajcie linki do sciagania dzwieków np. strzał :),prosze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 https://gmclan.org/index.php?linki=28 Część nieaktualna, ale część aktualna =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 polecam flashkit.com :) .... lub google.pl opcja szukaj :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathDaro Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 No mało piszcie dalej. Mam jeszcze 1 pytanko, jak zrobic zeby muzyka grała w tle gry , chodzi mi oto że jak w tle gry piosenka sie skonczy to zeby za kilka sekund pusciła sie sama jeszcze kolejny ras i tak w kółko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 loop : true :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 na klockach w create jakiegoś obiektu PLAY A SOUND (tam gdzie jest false dajemy ture żeby muzyka powtarzała się odrazu po zakończeniu) PLAY A SOUND set an alarm clock to 30 W alarmie PLAY A SoUND EDIT Bartek1990pl był szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathDaro Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 A idzie zrobic tak ze jak skonczy sie jedna melodia to zacznie sie nastepna? prosze o najdokładniejsze wytłumaczenie :) I jeszcze czy idzie zrobic że po zakonczeniu jakieś melodi automatycznie przejdzie do następnego rooma? dobże wytłumaczcie, prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 A idzie zrobic tak ze jak skonczy sie jedna melodia to zacznie sie nastepna? prosze o najdokładniejsze wytłumaczenie :) I jeszcze czy idzie zrobic że po zakonczeniu jakieś melodi automatycznie przejdzie do następnego rooma? dobże wytłumaczcie, prosze. Niewiem ale mi się wydaje że jakiś obiekt bez spritera dać w evencie create play sound(wybierz sobie) a pużniej go to nex room PS: Nie jestem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 I jeszcze czy idzie zrobic że po zakonczeniu jakieś melodi automatycznie przejdzie do następnego rooma? dobże wytłumaczcie, prosze. Mozesz to zrobic na alarmach... Przypuscmy melodia trwa 50 sekund. w Create: Alarm[0]=room_speed*50; w Alarm[0]: Alarm[0]=room_speed*50; room_goto_next(); I po problemie :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Lepiej coś takiego daj w step: if !sound_isplaying(nazwadzwieku) room_goto_next(); Akcja ta sprawdza czy dźwięk nie jest odtwarzany. Jeżeli ten zapis jest dla ciebie nieczytelny, można to też tak zapisać: if not sound_isplaying(nazwadzwieku) { room_goto_next(); } W całym kodzie chodzi o wykorzystanie funkcji sprawdzającej czy jest dźwięk odtwarzany, tylko na odwrót, za pomocą NOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 ta funkcja sprawdza czy dźwięk jest już w głośnikach, zatem po wywołaniu funkcji sound_play() dopiero po sekundzie lub dwóch mozna sprawdzić czy coś nie jest odtwarzane (głupota, ale tak faktycznie jest, w GM 5.x działało to jak należy, a teraz Mark jakieś głupie kody dał :/). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się