aro00 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 prosze o pomoc jak zrobic takie działanie sa 2 obiekty hero i bad; i jesli bad jest oddalony wiecej niz 300 lewo lub prawo (w pozycji x) od hero nastepuje destroy bad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 To chyba bedzie tak: STEP obiektu BAD if (distance_to_object(hero) > 300) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Nie, powinno być tak if point_distance(x,y,hero.x,hero.y) >300 { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Jaka różnica? point_distance( x, y, hero.x, hero.y ) == distance_to_object(hero) Tzn, może nie do końca - bo są równe w przypadku gdy obiekt hero jest punktem =) Ale działanie jest podobne - czyli efekt też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 300 lewo lub prawo (w pozycji x) if (abs(hero.x - x) > 300) instance_destroy(); Ha! 3> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro00 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 dzięki za pomoc, a teraz mam podobne pytanie ale bardziej szczegółowe działanie, gdy po prawej stronie w bliskiej odległosci x mniejsze niz 30 obiektu bad1 jest bad2 a y obu obiektów jest =0 to cos takiego if (distance_to_object(bad2) < 30) hspeed = -10; vspeed = 0; w stepie bad1 tylko że wtedy działa naokoło a mnie chodzi konkretnie tylko gdy y=0 a x <30, gdy bad2 jest z prawej strony bad1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się