aro00 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 przerabiam grę pacman tą która jest w GM i mam pytanie a jestem początkujący a chodzi dokładnie o poruszanie monstera jak zrabić aby po dojsciu do sciany nie robił nawrotów reverse a szedł w kolejne strony, oczywiście tylko wtedy pod warunkiem gdy jest w ślepej uliczce ; bo gdy wywale z zdarzenia z kolizji ze sciana reverse hor i ver w slepej uliczce utyka na amen,czyli jak zrobic zeby reverse było tylko warunkowo gdy z trzech stron sa sciany a nie korzystał ze scryptu adaptdirection. z gory dziekuje na jakis naproadzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Wejdź w przykłady i tam jest pacman P.s File-Open-Game Maker 6-Example-pacman.gm6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 przerabiam grę pacman tą która jest w GM przecież napisał że przerabia ten przykład :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 przerabiam grę pacman tą która jest w GM Wejdź w przykłady i tam jest pacman Nie widzisz podobieństw Andrzeju? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 po co to przerabiać takie dziadostwo :twisted: A po co pisać takie durne posty? Warn. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 po co to przerabiać takie dziadostwo twisted.gif Pewnie po to żeby się czegoś nauczyć, a nie spamić na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...