Skocz do zawartości

GOSTKI!!!


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

nie dziwie się że długo nie było wersji nowej. To dużo pisania a pisanie lepiej zostawy pisarzom XD

 

PS. A nie lepiej już zrobić niewidzialny klocek, który kontroluje zapis i load gry dla singla i multipleyera?

PS2. W tym mieście Rogana nigdzie nie ma tego Goldyka czy jakoś tak. Gdzie on jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wersja single nawet fajna, jednak dialogi w niektórych miejscach kuleją - nasz bohater zachowuje się jak przygłup ;) no i widać, że grałeś w Gothica... to samo, niewygodne inventory, sposób wyświetlania dialogów, Bezimienny (chociaż inny Bezimienny był też w Planescape: Torment) i takie tam pierdółki. a fabuła przypomina 1 akt Neverwinter Nights, ale dobra, już się nie czepiam :D

 

ogółem mówiąc, może wyjść z tego fajny, ciekawy rpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem mały błąd raczej 2.

1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje :blink:

2.Niewiem czego niemoge zrobić u tego typka nowego miecza.Mam 500 złota róg jednorożca i stal.Podchodze do niego i nic a naciskam enter.

 

EDIT:

Aaa sorry trzeba jeszcze płaczące ziele.Już wszystko ok tylko ten 1 błąd.

EDIT: :P

Gdzie moge znaleść to płaczące ziele ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem mały błąd raczej 2.

1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje :blink:

2.Niewiem czego niemoge zrobić u tego typka nowego miecza.Mam 500 złota róg jednorożca i stal.Podchodze do niego i nic a naciskam enter.

 

EDIT:

Aaa sorry trzeba jeszcze płaczące ziele.Już wszystko ok tylko ten 1 błąd.

EDIT: :P

Gdzie moge znaleść to płaczące ziele ?

 

Na południe od farmy boka jest elfi miecz, duchy żóków, i cztery płaczące ziela (w wersi demo są tylko 4)

 

A mi się udało wejść do miasta tylko dzięki grzybiarzowi!

Sprzedałem wszystko co miałem, ale nadal miałem za mało pieniędzy (395). No to ide przez las wilków i od południa wchodze do miasta gdzie wilki nie mają żadnych szans. No i rozpoczynam handel z grzybiarzem. I on za darmo daje grzyby :lol2: . A kupuje je za 7 :lol2: . No to dalszy ciąg tej przygody można jużsobie wyobraźidż :sp_ike:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ty tam napchales, ale gra wyciaga u mnie (na oko) 15fps (celeron 1.7).

Być może za dużo pętli while. W każdym potworku są 2 takie akcje.

 

Jal< tam idą prace nad projektami dla singla i dla 2 player-ów?

Miałem przerwać i robić coś innego, ale skoro zainteresowanie jest w miarę, to dokończę.

 

PS2. W tym mieście Rogana nigdzie nie ma tego Goldyka czy jakoś tak. Gdzie on jest?

Godryk jeszcze nie ma.

 

Qrde, myślałem, że jak umieszczę wilki nocy na przejściu do miasta to nikt nie przejdzie. Trzeba to podprawcować.

 

1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje

LOL też to zauważyłem, poprawię

 

I on za darmo daje grzyby . A kupuje je za 7 . No to dalszy ciąg tej przygody można jużsobie wyobraźidż

to okropny błąd, trzeba go usunąć

 

ogółem mówiąc, może wyjść z tego fajny, ciekawy rpg.

To się nazywa otucha! XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prace nad grą nie stanęły... Po prostu ćwiczyłem swoje umiejętności. Więc co narazie dodałem:

- Można nosić 2 miecze

- Są krytyczne uderzenia

- im mocniej machniemy tym więcej obrażeń zadajemy

- nowe bronie do walki wręcz

- bronie do walki na dystans, a w tym: łuki, kusze i....... STRZELBY!!!

- nowe itemy (Żółcigryz, YinYangrzyst, Nafciarz-miecz, Jabłeczniak)

- nowe elementy natury (Jabłoń)

- zwiększony poziom trudności:

- w poprzednich wersjach MAXHP obliczałem tak: sila * 25 i sila * 10.

W tej wersji będzie sila * 8!

- podstawowy poziom współczynników (siła, zręczność...) to 10

- zmniejszony poziom trudności:

- mniej stworów

zrob to z netplayem

Mam nadzieję, że to żart... Musiałbym użyć jakiegoś DLLa, ale nie umiem go... jakby przygotować na własne potrzeby

 

sorry za kolejnego posta z rzedu ale co z tym projektem dla 1 gracza???????????????

dobrze mi idzie... może wkrótce demko...

 

Mam pytanie: Wpadłem na pomysł, że można połączyć się z duchem i wprowadzić system umiejętności. Byłoby to podzielone tak:

Szaman:Jedność Ducha->Kontrola Ducha/Fuzja Ducha/Doshi

Wojownik:Walka wręcz - początkujący->Walka wręcz - zaawansowany/Strzelec/Strzelec Palny

 

Dobry pomysł? A przynajmniej które umiejętności tu nie pasują? Czekam na opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co? XD

 

Co do broni palnej:

- nie będzie się dało zwiększyć obrażeń przez zwiększanie współczynników, jedynie celność

- broń palna będzie jakaś prymitywna

- o broni palnej dowiemy się od pewnego gościa - Mushrooma - który po wykonaniu dla niego misji, powie nam o jego bracie Powderze, który zna się na prochu. Jeśli znajdziemy trochę prochu i naboji to Powder zrobi za "niewielką" opłatą strzelbę. Obrażenia broni palnej będą zależały od wybuchowości prochu i rodzaju substancji z którego zrobiona jest broń. Wyjdzie, że najlepsza broń to proch - sproszkowana nitrogliceryna, substancja - 5X hartowane złoto XD obr = 99999(9) (bez przecinka XD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znajdziemy trochę prochu i naboji to Powder zrobi za "niewielką" opłatą strzelbę.

 

Jak strzelbę to ja proponuje legendarnego Winchestera :) choc co do prymitownosci broni palnej to jakos sie bym nie zgodzil :P wg. mnie bron palną mozna by bylo uznac za 'rar' ktory mialby jakies specyficzne wlasciwosci (co do wlasciwosci - fajnie by bylo jakby bylo pare rodzajow naboi ('zamrazajace', o duzym polu razenia, szybkostrzelne, 14mm (xD)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Załóżmy, że to jest poziom trudności: 10. Zwiększamy pt: 15 i trochę zmniejszamy: 12,5. XD

 

Nowe zmianki!

- nowe misje

- dodano drzwi i klucze

- usprawniono ekwipunek

- jedynym sposobem na dostanie do miasta jest zapłata Muahahaha!

- zaklęcia: kamienie i zwoje (zwoje są jednorazowe ale mają 2X lepszy efekt)

- śmierć...

- nowe tereny (pustynia, śnieg, bladoziemie...)

- system umiejętności (Dwie Bronie i Regeneracja)

- mniej bugów

 

Co do zapisu: heh, miałem napisać już wcześniej ale ciągle zapominałem: F5 zapis, F6 wczytanie. Czyli domyślnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up: Ale ja nie powiedziałem, że zuploadowałem. Dopiero teraz: https://gmclan.org/up1096_4_Bezimienny_Legenda__ywio__w.html

 

Ssijcie ssaki!

 

Zmiany:

- stroje

- nowe stwory

- nowe efekty

- runy

A zresztą sami zobaczcie!

 

Dochodzą nowe klawisze: 1,2 i Z

1 - weź broń do prawej ręki

2 - weź broń do lewej ręki

Z - atak bronią w lewej ręce (only magia i dystans)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co mnie wkurzylo :

a)brak helpa po nacisnieciu klawisz f1 (gralem w to pierwszy raz i musial klikac na wszystkie klawisze pokolei)

b)szkoda ze jak sie wilka atakuje a jest drugi obok to ten co jes obok niepodbiega pomuc gdy sie walczy z pierwszym lol :D

c) napoczatku niewiem kim jestem i skad sie wziolem :D nic niewiem wiem tylko ze nieprzezyje jak se kija nieznajde :P

ale musze powidziec ze mnie to nawet troszke wciagneło :D i oto chyba chodzi w grach :) nic wiecej niezauwazylem bo jezscze w to gram :P ogulnie to fajna gra :P

PS. JAK mam np jablko to jak je zjesc??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a) spróbuję zrobić

B) to trochę rozbudowane AI, ale nawet spoko pomysł. Zwiększy się przez to poziom trudności.

c) wciskasz N, tam masz notatnik.

@PS. Łapiesz je ENTERem, wciskasz I, wybierasz jabłko i ENTER

 

Uważajcie na denerwującego buga: jeśli macie strój, idźcie po ukosie i atakujcie. Nogi będą stawać na ramiona. XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthew mam pytanie wykonałem już te misje oprócz tego miecza na N :) Noi niewiem jak dostać się do miasta i tam gdzie jest farma to jest jakieś przejście i tam jest chyba to ziele.Więc moje pytanie jak się do tych miejsc dostać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh Matthew-masz tą samą, Bezimienną manię, co ja :P . W twojej grze jest tyle nawiązań do Gothiców, że centralnie łezka w oku mi się zakręciła :crying: ,bo zorientowałem się (znów), że niestety, ale ja już Gothica 1, 2 i Noc Kruka przeszedłem-wiesz pewnie, jaki to po pewnym okresie czasu jest ból ,a "trójka" mi na moim sprzęcie nie pójdzie :( (bo Gothic jest grą WIELKĄ, mówi to ktoś, kto ma ojca, który przeszedł 1-kę i 2-kę :D ). Od okienek dialogowych do misji...wszystko jakoś nawiązuje w Twojej grze do Gothica.

 

Grafika-4/10 (tu nie ma zmiłuj... :] )

Dźwięk-??? (a gdzie klimatyczna, ala`Gothicowa muzyczka-gdzie w ogóle wszystko!!!) :P

Grywalność-8,5/10 (tak, w tą grę da się "wkręcić" )

NOWA KATEGORIA-Klimat: 8/10 (trzyma na swój sposób poziom, wiadomo czego :) , ale brak muzyczki i linearne dialogi obniżają ocenę)

 

Uwagi:

1.Popraw AI (zrób bardziej "zespołowe działania potworów") :)

2.Ten Bezimienny to jakiś Flinestone i wizualnie i umysłowo (Eeeeee..., Gdzie?..., Yhmmmm...-wiem, że on starcił pamięć, ale głupi chyba nie jest :P )

3.Mało dynamiczne walki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...