maciusiowo1 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 nie dziwie się że długo nie było wersji nowej. To dużo pisania a pisanie lepiej zostawy pisarzom XD PS. A nie lepiej już zrobić niewidzialny klocek, który kontroluje zapis i load gry dla singla i multipleyera? PS2. W tym mieście Rogana nigdzie nie ma tego Goldyka czy jakoś tak. Gdzie on jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 nie wiem o co chodzi ale po pewnym czasie gry we 2 nagle sie zaczyna przycinać i po pewnym czasie rżnie się mocno i ekran sie zacina ale muzyka nadal leci... nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Nie wiem co ty tam napchales, ale gra wyciaga u mnie (na oko) 15fps (celeron 1.7). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wersja single nawet fajna, jednak dialogi w niektórych miejscach kuleją - nasz bohater zachowuje się jak przygłup ;) no i widać, że grałeś w Gothica... to samo, niewygodne inventory, sposób wyświetlania dialogów, Bezimienny (chociaż inny Bezimienny był też w Planescape: Torment) i takie tam pierdółki. a fabuła przypomina 1 akt Neverwinter Nights, ale dobra, już się nie czepiam :D ogółem mówiąc, może wyjść z tego fajny, ciekawy rpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mam nadzieje że demo singla się rozwinie. A czy może ktoś mi powiedzieć gdzie jest Goldryk(lord paladynów)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A ja znalazłem mały błąd raczej 2. 1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje :blink: 2.Niewiem czego niemoge zrobić u tego typka nowego miecza.Mam 500 złota róg jednorożca i stal.Podchodze do niego i nic a naciskam enter. EDIT: Aaa sorry trzeba jeszcze płaczące ziele.Już wszystko ok tylko ten 1 błąd. EDIT: :P Gdzie moge znaleść to płaczące ziele ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 A ja znalazłem mały błąd raczej 2. 1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje :blink: 2.Niewiem czego niemoge zrobić u tego typka nowego miecza.Mam 500 złota róg jednorożca i stal.Podchodze do niego i nic a naciskam enter. EDIT: Aaa sorry trzeba jeszcze płaczące ziele.Już wszystko ok tylko ten 1 błąd. EDIT: :P Gdzie moge znaleść to płaczące ziele ? Na południe od farmy boka jest elfi miecz, duchy żóków, i cztery płaczące ziela (w wersi demo są tylko 4) A mi się udało wejść do miasta tylko dzięki grzybiarzowi! Sprzedałem wszystko co miałem, ale nadal miałem za mało pieniędzy (395). No to ide przez las wilków i od południa wchodze do miasta gdzie wilki nie mają żadnych szans. No i rozpoczynam handel z grzybiarzem. I on za darmo daje grzyby :lol2: . A kupuje je za 7 :lol2: . No to dalszy ciąg tej przygody można jużsobie wyobraźidż :sp_ike:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jal< tam idą prace nad projektami dla singla i dla 2 player-ów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Nie wiem co ty tam napchales, ale gra wyciaga u mnie (na oko) 15fps (celeron 1.7). Być może za dużo pętli while. W każdym potworku są 2 takie akcje. Jal< tam idą prace nad projektami dla singla i dla 2 player-ów? Miałem przerwać i robić coś innego, ale skoro zainteresowanie jest w miarę, to dokończę. PS2. W tym mieście Rogana nigdzie nie ma tego Goldyka czy jakoś tak. Gdzie on jest? Godryk jeszcze nie ma. Qrde, myślałem, że jak umieszczę wilki nocy na przejściu do miasta to nikt nie przejdzie. Trzeba to podprawcować. 1.Kiedy podejdzie się do potworka pod odpowiednim kątem to on cie wogule nieatakuje LOL też to zauważyłem, poprawię I on za darmo daje grzyby . A kupuje je za 7 . No to dalszy ciąg tej przygody można jużsobie wyobraźidż to okropny błąd, trzeba go usunąć ogółem mówiąc, może wyjść z tego fajny, ciekawy rpg. To się nazywa otucha! XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 moim mażeniem jest zrobic taką grę... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 zrob to z netplayem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uriliq Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 LOL dzisiaj sie zarejestrowalem ;) i mysle jak ty taka fajna gierke zrobiles ... Ja ide spac :) jak sie obudze to pomysle czy to mozliwe :D Moze mnie cos nauczysz :) Jezeli jest ktos z mocnymi nerwami chetny do nauki gg: 2152301 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 robisz to w GM? wersje dla 2 playerów fajnieby było zrobic pod sieć także :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 z tego co chyba rozumiem prace nad tymi projektami sa caly czas w toku. Czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 sorry za kolejnego posta z rzedu ale co z tym projektem dla 1 gracza??????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Prace nad grą nie stanęły... Po prostu ćwiczyłem swoje umiejętności. Więc co narazie dodałem: - Można nosić 2 miecze - Są krytyczne uderzenia - im mocniej machniemy tym więcej obrażeń zadajemy - nowe bronie do walki wręcz - bronie do walki na dystans, a w tym: łuki, kusze i....... STRZELBY!!! - nowe itemy (Żółcigryz, YinYangrzyst, Nafciarz-miecz, Jabłeczniak) - nowe elementy natury (Jabłoń) - zwiększony poziom trudności: - w poprzednich wersjach MAXHP obliczałem tak: sila * 25 i sila * 10. W tej wersji będzie sila * 8! - podstawowy poziom współczynników (siła, zręczność...) to 10 - zmniejszony poziom trudności: - mniej stworów zrob to z netplayem Mam nadzieję, że to żart... Musiałbym użyć jakiegoś DLLa, ale nie umiem go... jakby przygotować na własne potrzeby sorry za kolejnego posta z rzedu ale co z tym projektem dla 1 gracza??????????????? dobrze mi idzie... może wkrótce demko... Mam pytanie: Wpadłem na pomysł, że można połączyć się z duchem i wprowadzić system umiejętności. Byłoby to podzielone tak: Szaman:Jedność Ducha->Kontrola Ducha/Fuzja Ducha/Doshi Wojownik:Walka wręcz - początkujący->Walka wręcz - zaawansowany/Strzelec/Strzelec Palny Dobry pomysł? A przynajmniej które umiejętności tu nie pasują? Czekam na opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Supavader Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Szaman:Jedność Ducha->Kontrola Ducha/Fuzja Ducha/Doshi pomysl rodem z Shaman King xD ja sadze ze mozna byloby cos takiego wprowadzic :] tylko z wojwnikiem polecalbym po osiagnieciu jakiegos poziomu otrzymanie broni palnej (jakies M4 albo cos takiego xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 No to co? XD Co do broni palnej: - nie będzie się dało zwiększyć obrażeń przez zwiększanie współczynników, jedynie celność - broń palna będzie jakaś prymitywna - o broni palnej dowiemy się od pewnego gościa - Mushrooma - który po wykonaniu dla niego misji, powie nam o jego bracie Powderze, który zna się na prochu. Jeśli znajdziemy trochę prochu i naboji to Powder zrobi za "niewielką" opłatą strzelbę. Obrażenia broni palnej będą zależały od wybuchowości prochu i rodzaju substancji z którego zrobiona jest broń. Wyjdzie, że najlepsza broń to proch - sproszkowana nitrogliceryna, substancja - 5X hartowane złoto XD obr = 99999(9) (bez przecinka XD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Supavader Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Jeśli znajdziemy trochę prochu i naboji to Powder zrobi za "niewielką" opłatą strzelbę. Jak strzelbę to ja proponuje legendarnego Winchestera :) choc co do prymitownosci broni palnej to jakos sie bym nie zgodzil :P wg. mnie bron palną mozna by bylo uznac za 'rar' ktory mialby jakies specyficzne wlasciwosci (co do wlasciwosci - fajnie by bylo jakby bylo pare rodzajow naboi ('zamrazajace', o duzym polu razenia, szybkostrzelne, 14mm (xD))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Gierka spoksik, tylko tego nie rozumiem: - zwiększony poziom trudności: - zmniejszony poziom trudności: ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 @UP: Załóżmy, że to jest poziom trudności: 10. Zwiększamy pt: 15 i trochę zmniejszamy: 12,5. XD Nowe zmianki! - nowe misje - dodano drzwi i klucze - usprawniono ekwipunek - jedynym sposobem na dostanie do miasta jest zapłata Muahahaha! - zaklęcia: kamienie i zwoje (zwoje są jednorazowe ale mają 2X lepszy efekt) - śmierć... - nowe tereny (pustynia, śnieg, bladoziemie...) - system umiejętności (Dwie Bronie i Regeneracja) - mniej bugów Co do zapisu: heh, miałem napisać już wcześniej ale ciągle zapominałem: F5 zapis, F6 wczytanie. Czyli domyślnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 HURRRA!!! WRESZCIE COŚ RUSZYŁO W GOSTKACH!!!!! JUŻ POBIERAM!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 heh jestem ciekawy jak to teraz będzie wyglądać :D mam nadzieje że dobrze rozwiniesz tą gre i będzie jeszcze ciekawsza niż wcześniej :D gratuluję pomysłu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 ej no, tylko wileczek nocy z tyłu i kilka nowych wilków. Reszta się nie zmieniła :(((((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 @Up: Ale ja nie powiedziałem, że zuploadowałem. Dopiero teraz: https://gmclan.org/up1096_4_Bezimienny_Legenda__ywio__w.html Ssijcie ssaki! Zmiany: - stroje - nowe stwory - nowe efekty - runy A zresztą sami zobaczcie! Dochodzą nowe klawisze: 1,2 i Z 1 - weź broń do prawej ręki 2 - weź broń do lewej ręki Z - atak bronią w lewej ręce (only magia i dystans) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 to co mnie wkurzylo : a)brak helpa po nacisnieciu klawisz f1 (gralem w to pierwszy raz i musial klikac na wszystkie klawisze pokolei) b)szkoda ze jak sie wilka atakuje a jest drugi obok to ten co jes obok niepodbiega pomuc gdy sie walczy z pierwszym lol :D c) napoczatku niewiem kim jestem i skad sie wziolem :D nic niewiem wiem tylko ze nieprzezyje jak se kija nieznajde :P ale musze powidziec ze mnie to nawet troszke wciagneło :D i oto chyba chodzi w grach :) nic wiecej niezauwazylem bo jezscze w to gram :P ogulnie to fajna gra :P PS. JAK mam np jablko to jak je zjesc??? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 a) spróbuję zrobić B) to trochę rozbudowane AI, ale nawet spoko pomysł. Zwiększy się przez to poziom trudności. c) wciskasz N, tam masz notatnik. @PS. Łapiesz je ENTERem, wciskasz I, wybierasz jabłko i ENTER Uważajcie na denerwującego buga: jeśli macie strój, idźcie po ukosie i atakujcie. Nogi będą stawać na ramiona. XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Ej, mam problem! Nie moge opłacić wejścia do miasta, ta mgdzie jest Elfi Miecz jest jakaś barierka której nie moge zniszczyć, a wszystkie misje wykonałem oprócz Magicznego miecza i Tej jakiś tam mikstury. HELP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Matthew mam pytanie wykonałem już te misje oprócz tego miecza na N :) Noi niewiem jak dostać się do miasta i tam gdzie jest farma to jest jakieś przejście i tam jest chyba to ziele.Więc moje pytanie jak się do tych miejsc dostać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Eh Matthew-masz tą samą, Bezimienną manię, co ja :P . W twojej grze jest tyle nawiązań do Gothiców, że centralnie łezka w oku mi się zakręciła :crying: ,bo zorientowałem się (znów), że niestety, ale ja już Gothica 1, 2 i Noc Kruka przeszedłem-wiesz pewnie, jaki to po pewnym okresie czasu jest ból ,a "trójka" mi na moim sprzęcie nie pójdzie :( (bo Gothic jest grą WIELKĄ, mówi to ktoś, kto ma ojca, który przeszedł 1-kę i 2-kę :D ). Od okienek dialogowych do misji...wszystko jakoś nawiązuje w Twojej grze do Gothica. Grafika-4/10 (tu nie ma zmiłuj... :] ) Dźwięk-??? (a gdzie klimatyczna, ala`Gothicowa muzyczka-gdzie w ogóle wszystko!!!) :P Grywalność-8,5/10 (tak, w tą grę da się "wkręcić" ) NOWA KATEGORIA-Klimat: 8/10 (trzyma na swój sposób poziom, wiadomo czego :) , ale brak muzyczki i linearne dialogi obniżają ocenę) Uwagi: 1.Popraw AI (zrób bardziej "zespołowe działania potworów") :) 2.Ten Bezimienny to jakiś Flinestone i wizualnie i umysłowo (Eeeeee..., Gdzie?..., Yhmmmm...-wiem, że on starcił pamięć, ale głupi chyba nie jest :P ) 3.Mało dynamiczne walki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się