ToMoEX Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Cały czas mnie dręczy jedna sprawa. Jak zrobić że jak są trzy takie same piłki pod rząd to znikają i dodoają punkty????? Ps: na forum tego nie znalazłem chociaż szukałem :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 hmmm... Tam gdzie masz usuwanie tego obiektu wstaw dodawanie tych punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ale mi chodzi o żąd żeby zniknoł jak są koło siebie piłki (takie same) <_< <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Może spróbuj tak w kolizji tych samych kulek dodaj jakąś wartość i postaw warunek że jeżeli wartość > bądź = ilość piłek (takiej żeby mogły się dodać te punkty) to dodaj te punkty. Nie wiem czy dokońca ci o to chodzi <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Nie wiem jak ci pomóc, ale pomoge innym w zrozumieniu ciebie. ToMoEX chce zrobić coś takiego jak w tej grze. http://www.neogeoforlife.com/neo_reviews/p...s/pbobble2.jpeg Jeżeli ułoży się linia z conajmniej 3 stykająch się kulek, kulki te znikają i dodają punkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Rok temu zrobilem na swieta podobna gre i tez mialem ogromny problem z tym algorytmem KLIK. W koncu napisalem metode brute force, ktora po pojawieniu sie kolejnej kulki sprawdza cale zestawienie w poszukiwaniu kompletu kulek tego samego koloru. Dlaczego tak? Usuniecie kulek jednego koloru nie stanowi wiekszego problemu. Trudnej napisac skrypt, ktory usunie `kulki odczepione od sufitu w wyniku skasowania jednokolorowego kompletu` (racja, skomplikowane :P) Bardzo pamieciozerne wyjscie i ogolnie poroniony pomysl, ale nie bylo czasu zeby sie z tym bawic... @Mic: nie zgodze sie z toba, ale dzieki =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zakol gratuluje ci dobrej gry :thumbsup: (sorki za offtop, ale to naprawde bardzo dobrze wykonana gra) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Trudnej napisac skrypt, ktory usunie `kulki odczepione od sufitu w wyniku skasowania jednokolorowego kompletu` A czy poprostu nie dalo sie napisac warunku: Jezeli nie ma kolizji z zadna bombka to znika ? :D EDIT: A i jezeli ktos nie wie co to "brute force" :D http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_brute_force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ha, a ja zrobiłem coś takiego! if (place_meeting(x+32,y,RedBlock)) && (place_meeting(x-32,y,RedBlock)) { myblock1 = instance_place(x+32,y,RedBlock); myblock2 = instance_place(x-32,y,RedBlock); with (myblock1) instance_destroy(); with (myblock2) instance_destroy(); instance_destroy(); } A punkty można np. zrobić tak w destroy RedBlock score += 5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi