Pasterz Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witam mam do was bardzo łatwe pytanie ( dla was łatwe ale dla mnie nie za bardzo :crying: ). Nie wiem jak zrobić aby ludziki tworzyły się losowo a jak zabije jednego to żeby wszystkie nie znikały. Z góry dzięki i pozdrowienia :P Warn (9. punkt regulaminu). Patrysław EDIT: należał mi się warn bo nie chciało mi się zajrzeć do regulaminu. Teraz naprawdę go przeczytałem aż 5 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zrób w wrogu* kolizje z pociskiem a w tym "Destore the instance". wróg* - ludzik którego zabijasz P.s Na pierwsze pytanie nie znam odpowiedzi czyli o losowej postaci.Pewnie trzeba użyć zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zrób w wrogu* kolizje z pociskiem a w tym "Destore the instance". wróg* - ludzik którego zabijasz P.s Na pierwsze pytanie nie znam odpowiedzi czyli o losowej postaci.Pewnie trzeba użyć zmiennej. Zrobiłem tak jak napisałeś ale to też nie pomaga jak zabije jednego to już więcej się nie pojawia. Wielkie dzięki za chęci :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Najprościej? Daj mu klocek: Jump to a random position. Dzięki temu "gdy zginie" skoczy do losowej pozycji na mapie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Najprościej? Daj mu klocek: Jump to a random position. Dzięki temu "gdy zginie" skoczy do losowej pozycji na mapie :) niestety to też nie pomaga ale dziękuję ci za chęć :bye1: Daje wam ten przykład może bardziej zrozumiecie mój problem plik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 :)* Poprawiłem jeszcze to i owo. *Aby zassać kliknij emotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 :)* Poprawiłem jeszcze to i owo. *Aby zassać kliknij emotkę Wielkie dzięki Blackmaul za pomoc umieszczę cię w napisach końcowych :D Naprawdę wielkie dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Jeszcze jedno pytanie bo poco mam zakładać kilka tematów. Jak zrobić że gdy najeżdżam celownikiem na cel to żeby celownik był na wierzch i żeby go nie zasłaniał ten cel. Z góry dzięki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wpisz celownikowi depth-1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wpisz celownikowi depth-1000. Próbowałem i nic dalej jest tak jak było :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 to w celownik wpisz depth-50 a w stworka depth-30 i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Po prostu daj celowi większy Depth niż celownik i nie koniecznie minusowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wielkie dzięki pomogło :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi