Skocz do zawartości

problem z animacją :/


Crash

Rekomendowane odpowiedzi

przy braku kolizji z platformą:

gravity=0.5 (opcjonalnie inna wartosc)

 

w kolizji z platformą:

gravity=-0.5 (opcjonalnie inna wartosc mniejsza od zera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj masek.

Robisz sprite'a, który jest tej samej rodzielczości, co sprite crasha, wypełnij go czarnym tłem, zapisz, wyłącz transparent, kliknij ustawienia obiektu crasha, kliknij listę tam, gdzie pisze mask. Tam będzie wybrane '<same as sprite>', wybierz sprite'a z czarnym tłem i gotowe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kryniak, to nie zmieni tego, że blokuje postać w platformie. miałem ten sam problem kiedyś, wiec rozwiązałem go w sposób, który wcześniej opisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy braku kolizji:

if(place_empty(x,y+gravity))gravity=0.5

if!(place_empty(x,y+gravity))gravity=0

 

w kolizji:

gravity=-0.5

 

to powinno pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PsichiX nie gadaj głupot. Obiektowi postaci daj zamiast sprita biegnącego gościa, kwadrat o tych samych wymiarach, niech będzie niewidzialny, następnie zrób obiekt z animacją postaci który będzie miał w stepie kod:

 x=obiekt_postaci_kwadrat.x;
y=obiekt_postaci_kwadrat.y;

Oczywiście nazwa obiektu będzie inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...