Crash Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Główkuję, główkuję i nic... Mam animację biegnącego Bohatera (to ten bohater, którego mam na avatarze). Jak sie poruszam po platformie, to ludzik wchodzi w dół platformy, i się blokuje. :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 przy braku kolizji z platformą: gravity=0.5 (opcjonalnie inna wartosc) w kolizji z platformą: gravity=-0.5 (opcjonalnie inna wartosc mniejsza od zera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Użyj masek. Robisz sprite'a, który jest tej samej rodzielczości, co sprite crasha, wypełnij go czarnym tłem, zapisz, wyłącz transparent, kliknij ustawienia obiektu crasha, kliknij listę tam, gdzie pisze mask. Tam będzie wybrane '<same as sprite>', wybierz sprite'a z czarnym tłem i gotowe! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 kryniak, to nie zmieni tego, że blokuje postać w platformie. miałem ten sam problem kiedyś, wiec rozwiązałem go w sposób, który wcześniej opisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 NIE DZIAŁA!! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 przy braku kolizji: if(place_empty(x,y+gravity))gravity=0.5 if!(place_empty(x,y+gravity))gravity=0 w kolizji: gravity=-0.5 to powinno pomóc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 PsichiX nie gadaj głupot. Obiektowi postaci daj zamiast sprita biegnącego gościa, kwadrat o tych samych wymiarach, niech będzie niewidzialny, następnie zrób obiekt z animacją postaci który będzie miał w stepie kod: x=obiekt_postaci_kwadrat.x; y=obiekt_postaci_kwadrat.y; Oczywiście nazwa obiektu będzie inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 to także nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Tutaj masz PRZYKŁAD mojego autorstwa jak tego dokonać :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 YEAH. Dzięki ci wielkie. Pomogło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Potrzebuję pomocy nie wiem jak zrobić aby zwolnić animacje :( jeżeli ktoś by wiedzial jak to zrobić to prosze o pomoc :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 image_speed = twoja prędkość / room_speed czy jakoś tak :P Wstaw to w kod tam gdzie masz zmianie sprita :) Powinno działać Edit: Ściągnij ten przykład wyżej tam masz wszystko pokazane. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Wielkie dzięki Marek.S udało się :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się