Issen Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Jest taka możliwość aby sprawdzić kontakt rysowanego sprita (w funkcji draw) z innym obiektem? Weźmy taki przykład, że mam postać, która ma miecz. Miecz jest rysowany przez inny obiekt: (draw_sprite(boh.x,boh.y,miecz);) Jak wyglądała by funkcja która sprawdza kolizje z tym rysowanym mieczem, który nie jest obiektem i sprawdzanie kolizji czy pozycji nie daje żadnych efektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Wystarczy funkcja collision_rectangle();, chyba że chcesz tylko z krawędziami, to collision_line(); użyte 4 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Miecz nie jest obiektem. Jest drawowanym spritem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 No to przecież Gnysek Ci mówi jak to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 a dlaczego nie moze byc obiektem oO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Funkcje collision_rectangle();, i collision_line(); sprawdzają, czy jest kolizja z innym obiektem - sprawdzany obszar nie musi być ani obiektem ani do niego należeć, ważne żeby to z czym ma kolidować obszar było obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 sprawdzają, czy jest kolizja z innym obiektem - sprawdzany obszar nie musi być ani obiektem ani do niego należeć, ważne żeby to z czym ma kolidować obszar było obiektem. Strasznie nagmatwałeś Gnysku :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Grudnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Poprawię: Sprawdzają, czy jest kolizja z innym obiektem - sprawdzany obszar nie musi należeć do obiektu z którego go wywołujemy, obiekt nie musi być widoczny i nawet nie musi mieć sprita, ważne żeby to z czym ma kolidować obszar było obiektem. Może być ? :P Idealnie Misu :3 Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 elo. To nie tylko nie zagmatwane, ale rozwązało problem z 2 moich projektów. Dzięki Gnysek. Jedna linia i tyle nieprzewidzianych możliwości...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się