mti_s Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 mam problem ze zrobieniem przycisku, tj jak nacisnę w niego myszką to zacznie mi budować na przykład domek :crying: :boxed: :sp_ike: :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Chodzi ci o budowanie haty czy o przycisk (jak zrobić?)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 przycisk dzięki czemu zbuduję hatę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Robisz sprita, dodajesz objekt, dodajesz w evencie "onclick" i teraz wystarczy dać skrypt budowy domQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 dzięki za pomoc dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Nie w evencie onclick tylko Left Button :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 a jak zrobic zeby budynek budował się tam gdzie nacisnę???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 To już jest grubsza filizofia i nie takie hop-siup. Poproś o zrobienie tego, jakiegoś dobrego znawce GM :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Użyj funkcji instance_create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Przydadza sie mouse_x i mouse_y. Uzyj ich jako 1 i 2 argumentu funkcji instance_create. EDIT: Sry, umknal mi post Dark Maximala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 zrobilem taki przykladzik :D hehe kiedys robilem sobie taka gierke :P https://gmclan.org/up1236_11_domki.html nie jest on super dopracowany ale... jak ci pomoze to fajnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 dzięki kamilek-zaraz oblukam ten twój przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 udoskonaliłem go trochę-dzięki klocku jump to a given position. niestety wtedy ciągle jeżdzi za myszką. ktoś wie jak to zrobić aby przestał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Daj poprostu obiekt który zmieni zmienną budowanie_domka na false :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mti_s Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 dobra problem opanowany dobra problem opanowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się