Luki Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Wiem że to napewno jet proste, ale nieumiem zrobić.Chodzi o to że jak hero zetknie się z ścianą to żeby się o nią nie odbijał od niej. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Nie rozumiem Oo Chcesz żeby obiekt w zetknięciu ze ścianą się od niej nie odbijał? No to poprostu nic nie robisz to nie będzie się od niej odbijać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Nie nie. Jemu chodzi o to, że w chwili gdy bohater koliduje ze ścianą żeby się nie będzie się od niej nie odbijać. Przecież wyraźnie napisał. A tak na poważnie: dajesz kod: speed=0; przy kolizji ze ścianką i juz :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Zrobiłem tak ale jak kazałeś, ale ja mam grawitację i tak powolutku idzie mi przez ten obiekt hero na dół. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 move_contact_solid(270,4); vspeed=0; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Dalej nie działa :crying:.Próbowałem nawet zmienić vspeed na minus ale i tak coś tam było źle.Albo jak miałem na -5 to mi podskakiwała.Robiłem nawet w liczbach dziesiętnych np. vspeed=-4.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 A dales warunek, ze gdy obiekt dotyka podloza to nie ma grawitacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Nie.A jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 if ( !place_free( x, y + 1 ) ) gravity = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Nadal nie działa :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: !Wpadnie ktoś może na inny pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 http://gamemaker.nl/tutorials/platform.zip Sciagnij i zobacz jak to tam jest zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 w evencie "collision" hero i sciana dajesz skrypt: speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Spójrz na post numer 3. Kolega pisał że mu to nie działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Nicolasa link jest niezły :thumbsup: .Tam jest dużo przykładów. Ale mam jeszcze jedno pytanie.Jak mam program Jasic Paint Shop, to jak zapiszę to jest dobrze bo widać, że jest zapisany.Ale jak go chcę w czytać w GameMakerze to jak wchodzę tam, gdzie ten obraz jest zapisany, to program pokazuje,że go nie widać.Jak więc zrobić, żeby go wczytać w Gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Nicolasa link jest niezły :thumbsup: .Tam jest dużo przykładów. Ale mam jeszcze jedno pytanie.Jak mam program Jasic Paint Shop, to jak zapiszę to jest dobrze bo widać, że jest zapisany.Ale jak go chcę w czytać w GameMakerze to jak wchodzę tam, gdzie ten obraz jest zapisany, to program pokazuje,że go nie widać.Jak więc zrobić, żeby go wczytać w Gm? Musisz go wczytać jako sprite << Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Ale w gm wczytywałem jako sprite i miałem zapisany na komputerzeplik, ale program gm przyjmował jakby wogule tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 W jakim formacie zapisałeś? Robiłeś na pewno tak: klikasz na czerwonego Pac Mana na górze, potem Load a Sprite. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 A więc w jakim formacie zapisałeś? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się