Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie image_speed


blackmaul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki dosyć noobistyczny problem. Otóż gdy ustawiam szybkość animacji przy pomocy image_speed, to niezależnie od podanej wartości sprite albo animuje się przy szybkości 30, albo nie animuje się wcale :F. Wiem że to trochę głupie i wyjdę na totalnego ignoranta no ale cóż :rolleyes:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja już nie wiem co może być nie tak :/ btw. Widze kolejna produkcja mario xD (podpis) to już 3 projekty w tym 2 sieciowe :D

Hehe, no a jak :P MOżliwe że jeszcze dziś wrzucę demko na gmclan.org, tylko się skonsultuję z beta testerami :)

 

jeżeli animujesz sprite'a z innego obiektu, to dodaj klatki do sprite'a obiektu z którego rysujesz, może to pomoże. Jeżeli masz np. obiekt "drawer", który ma sprite'a z jedna klatką, to dodaj mu te same ( powiel ) klatki.

 

Thx Borek, powielanie klatek działa jak natura chciała ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna możliwość, która uchroni cię od powielania klatek. Jeśli obiekt ten ma event Draw, w którym jest funkcja draw_sprite() (lub podobna), to jako drugi argument ustaw image_index, a nie -1.

 

Jeśli masz obiekt, który rysuje dużo spriteów na raz wpisz np. obiekt5.image_index. Chyba wiesz co i jak. :P

 

Jeśli chcesz mogę popatrzeć na kod jako beta-toster. Dyskrecja gwarantowana. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...