blackmaul Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Witam. Mam taki dosyć noobistyczny problem. Otóż gdy ustawiam szybkość animacji przy pomocy image_speed, to niezależnie od podanej wartości sprite albo animuje się przy szybkości 30, albo nie animuje się wcale :F. Wiem że to trochę głupie i wyjdę na totalnego ignoranta no ale cóż :rolleyes:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 prędkość powinna być poniżej 1 czyli np. 0.5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Ciągle to samo. Wciąż prędkość 30, dopiero zmiana szybkości rooma pomaga, ale to jest bez sensu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 No to ja już nie wiem co może być nie tak :/ btw. Widze kolejna produkcja mario xD (podpis) to już 3 projekty w tym 2 sieciowe :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 jeżeli animujesz sprite'a z innego obiektu, to dodaj klatki do sprite'a obiektu z którego rysujesz, może to pomoże. Jeżeli masz np. obiekt "drawer", który ma sprite'a z jedna klatką, to dodaj mu te same ( powiel ) klatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No to ja już nie wiem co może być nie tak :/ btw. Widze kolejna produkcja mario xD (podpis) to już 3 projekty w tym 2 sieciowe :D Hehe, no a jak :P MOżliwe że jeszcze dziś wrzucę demko na gmclan.org, tylko się skonsultuję z beta testerami :) jeżeli animujesz sprite'a z innego obiektu, to dodaj klatki do sprite'a obiektu z którego rysujesz, może to pomoże. Jeżeli masz np. obiekt "drawer", który ma sprite'a z jedna klatką, to dodaj mu te same ( powiel ) klatki. Thx Borek, powielanie klatek działa jak natura chciała ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Jest jeszcze jedna możliwość, która uchroni cię od powielania klatek. Jeśli obiekt ten ma event Draw, w którym jest funkcja draw_sprite() (lub podobna), to jako drugi argument ustaw image_index, a nie -1. Jeśli masz obiekt, który rysuje dużo spriteów na raz wpisz np. obiekt5.image_index. Chyba wiesz co i jak. :P Jeśli chcesz mogę popatrzeć na kod jako beta-toster. Dyskrecja gwarantowana. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No nie wiem, trochę ci nie UFOm. Potem byś głosił że robię wszystko na około itd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Dawidsu jest OK, ma u mnie chmod na 777 xP Nałogowo opisuje mi moje przykłady - jak mu się chce :) Można mu UFOć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 predkosc animacji zalezy od predkosci roomu moze dales berdzo wielka popatrz Niektórzy się rodzą, żeby obrywać warny. ;] Patrz post #3! Będę cię miał na oku gagatku. ;P Dawidsu Sorry nie zauwazylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 predkosc animacji zalezy od predkosci roomu moze dales berdzo wielka popatrz Nieważne, zmieniając image_speed i tak powino zwolnić, może być room speed nawet 1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się