AskGamer Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Lata temu były jakieś skomplikowane DDLki gdzie trzeba było przesyłać bity i robić inne cuda. Teraz szukając tutoriali do nowszych wersji GM (GMS2) widzę, że już właściwie nie trzeba się praktycznie niczym martwić i wszystko jest obsługiwane automatycznie (z małymi ustawieniami) ale... dla Opery. Jak w jak najprostszy sposób robić multi w najnowszej wersji GMS również na platformę Windows (a najlepiej i Windows i mobilki i web)? gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano Wtorek o 13:24 Administratorzy Udostępnij Opublikowano Wtorek o 13:24 GM jakiś czas temu wprowadził online webowy, oparty na rollbacku (jak w bijatykach), ale nie rozwijają go chwilowo i pracują nad wersją v2, więc pominę, bo to kulawe rozwiązanie - jak gdzieś w sieci znajdziesz w temacie online w GM słowo rollback, to możesz na tę chwilę ominąć czytanie Wystarczy korzystać z funkcji wbudowanych w GM, jakiś czas temu stworzyłem takie przykłady gierek, przypominające to, jak wysyłało się dane z pomocą 39dll (aczkolwiek nie uważam, aby to było skomplikowane, to było IMHO mega proste). https://github.com/gmclan-org/gm_networking - zwykły networking. https://github.com/gmclan-org/gm_boomers_networking - funkcje mają nazwy jak w 39dll. Oba przykłady o ile pamiętam mają rozszerzenie, które przy uruchomieniu projektu z IDE automatycznie odpali drugą kopię gry, żeby móc testować. AskGamer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskGamer Opublikowano wczoraj o 00:51 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 00:51 A jak zrobić aby client i serwer to była jedna gra? Chodzi o to że jedna osoba tworzy serwer reszta do niej dołącza taki bardziej co-op. Bez osobnej apki serwera bo skoro i tak w GM musi mieć gui to nie widzę jej sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano wczoraj o 10:12 Administratorzy Udostępnij Opublikowano wczoraj o 10:12 Czyli nie zajrzałeś w to co podesłałem. Tam klient i serwer to jest jedna gra, ale żeby przetestować na dwóch graczy, trzeba odpalić dwa okienka, co nie? Możesz też odpalić jedno u siebie i jedno na drugim komputerze, ale to więcej czasu, bo trzeba wyeksportować grę za każdym razem, a ja skonfigurowałem to tak, że można testować na jednym komputerze po prostu odpalając z GMa, bez eksportowania gry za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się