donsoyer Opublikowano 29 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2024 Siema. Oba skrypty napisane są w pythonie, więc musisz mieć pythona Skrypty przeszukują katalog w poszukiwaniu projektów, konwertują je za pomocą ProjectTool.exe, zmieniają nazwy plików i zapisują je w nowym katalogu. Logowanie jest realizowane do pliku conversion_log.txt, a skrypt z wieloma procesami (tutaj będę 4 konwersje na raz) używa ThreadPoolExecutor, aby przyspieszyć konwersję poprzez równoczesne przetwarzanie wielu projektów. Krótka notka powinna pomóc zrozumieć, jak działają skrypty i jak je dostosować pod siebie Jedyne, co musisz zrobić, to skopiować foldery (nie pliki .yyz ani .gmz - ale możesz dodać .gmz i inne rozszerzenia, które mogą być konwertowane- .yymps, .yymp, tylko musisz ogarnąć ścieżki) zawierające pliki projektowe .yyp i .gmx do katalogu projects_directory. Ustaw ścieżkę do tego katalogu według własnego uznania w poniższej linii: projects_directory: Ścieżka do katalogu zawierającego projekty do konwersji. Projekty zostaną przekonwertowane do najnowszej wersji GameMaker i zapisane w katalogu output_directory, który możesz edytować w poniższej linii: output_directory: Ścieżka do katalogu, w którym będą zapisywane przekonwertowane projekt. https://soyerdev.itch.io/gm-mass-convert-to-newest-ver UP: Dodanie do menu kontekstowego odpalania skryptu na pojedynczym pliki .yyp i .gmx, nastąpi konwersja do najnowszej wersji, plik wsadowy .bat automatycznie doda klucze do rejestru, dzięki czemu pojawi się opcja w menu kontekstowym. Klikasz prawy przyciskiem myszy na plik .yyp lub .gmx, wybierasz gm_convert_to_newest_ver, w folderze tworzy się folder o nazwie _old_ver, do którego przenoszony jest obecny stary projekt, a w miejsce starego tworzy się skonwertowany w nowej wersji. Naprawiłem też bugi odnośnie klonowania opcji platformowych, które każdy ma w swoim profilu. Trzeba tylko ścieżki sobie swoje wpisać w pliku wsadowym: SET "PYTHON_PATH=C:\Python310\python.exe" - ścieżka do Pythona SET "SCRIPT_PATH=D:\Projects\_konwersja gm\gm_convert_to_newest_ver.py" - ścieżka do skryptu. Pozdro Soyer gm_mass_convert_to_newest_ver.py gm_mass_convert_to_newest_ver_x4.py add_context_menu.bat gm_convert_to_newest_ver.py gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donsoyer Opublikowano 13 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia UP: Dodanie do menu kontekstowego odpalania skryptu na pojedynczym pliki .yyp i .gmx, nastąpi konwersja do najnowszej wersji, plik wsadowy .bat automatycznie doda klucze do rejestru, dzięki czemu pojawi się opcja w menu kontekstowym. Klikasz prawy przyciskiem myszy na plik .yyp lub .gmx, wybierasz gm_convert_to_newest_ver, w folderze tworzy się folder o nazwie _old_ver, do którego przenoszony jest obecny stary projekt, a w miejsce starego tworzy się skonwertowany w nowej wersji. Naprawiłem też bugi odnośnie klonowania opcji platformowych, które każdy ma w swoim profilu. Trzeba tylko ścieżki sobie swoje wpisać w pliku wsadowym: SET "PYTHON_PATH=C:\Python310\python.exe" - ścieżka do Pythona SET "SCRIPT_PATH=D:\Projects\_konwersja gm\gm_convert_to_newest_ver.py" - ścieżka do skryptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się