Karlfred Opublikowano 22 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia Witam, Robię mały projekt w HTML i chcę zrobić formularz do logowania. To kawałek kodu HTML: " <form> <label for="username">Username:</label><br> <input type="text" id="username" name="username"><br> <label for="pwd">Password:</label><br> <input type="password" id="pwd" name="pwd"> </form> " Cały projekt jest w GM Studio 2. No i problem jest taki, ze nie da się tam nic wpisać, mimo że miejsce się zaznacza i mryga ten pasek. Da się coś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Sierpnia Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia W dniu 22.08.2024 o 23:31, Karlfred napisał(a): Cały projekt jest w GM Studio 2. Jakim cudem HTML w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Karlfred Opublikowano 26 Sierpnia Autor Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje. No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste. browser_input_capture(enable); Pozdrawiam. gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Sierpnia Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia W dniu 26.08.2024 o 12:25, Karlfred napisał(a): Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5 Jakbyś na początku więcej wyjaśnił, to łatwiej byłoby pomóc Myślałem, że może chodzi o nie-GMowy projekt. Świetnie, że znalazłeś rozwiązanie i się nim podzieliłeś - to jedna z takich funkcji, o których wiele osób mogło nie słyszeć, bo HTML5 nie jest szczególnie wybieranym eksportem. Btw. - w niedalekiej przyszłości YYG planuje podmienić eksport HTML5 na WASM (niemal taki sam jak do GX.games, ale bez całej tej otoczki od Opery). Nowy runtime będzie mieć tylko WASM dla przeglądarek (gdyż tak łatwiej jest obejść niektóre problemy odtwarzania w JS niektórych GMowych rozwiązań). Warto będzie trzymać rękę na pulsie i pilnować, czy powyższa funkcja tam wciąż działa, bo na pewno jest przydatna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się