dyzmek Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Witam wszystkich , mam takie pytanko otóż zrobiłem w projekcie nad którym od dłuższego czasu pracuje własny pasek Hp. Pasek ma 4 linie (jedna pod drugą) Sytuacja wygląda tak iż gdy mamy mieć pełne zdrowie to pasek ma mieć Spr_zycie_full Jeżeli dotkniemy wroga albo dostaniemy pociskiem bądź innym orężem wroga ma się zmienić na spr_zycie_trzy , później spr_zycie_dwa itd . Próbowałem tak że zrobiłem w pasku życia zmienne creste global.zdrowie=4 W step dałem global.zdrowie=3=spr_zdrowie_trzy itd Zrobiłem dla wrogów patent obj_zlo i by przy kolizji z obiektem zło global=-1 , lecz niestety to nie działa Sprite przy kolizji z wrogiem nie zmienia się , bardzo proszę o pomoc , oczywiście wzamian umieszczę w Creditsach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 // Create spriteToDraw = spr_zycie_full; //Step switch (global.zdrowie) { case 1: spriteToDraw = spr_zycie_jeden; break; case 2: spriteToDraw = spr_zycie_dwa; break; case 3: spriteToDraw = spr_zycie_trzy; break; } I rysujesz spirte ze zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 6 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Bardzo dziękuję za pomoc , oczywiście miejsce w Creditsach jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się