Skocz do zawartości

Własny pasek Hp


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich , mam takie pytanko otóż zrobiłem w projekcie nad którym od dłuższego czasu pracuje własny pasek Hp.

 

Pasek ma 4 linie (jedna pod drugą)

Sytuacja wygląda tak iż gdy mamy mieć pełne zdrowie to pasek ma mieć Spr_zycie_full

Jeżeli dotkniemy wroga albo dostaniemy pociskiem bądź innym orężem wroga ma się zmienić na spr_zycie_trzy , później spr_zycie_dwa itd .

Próbowałem tak że zrobiłem w pasku życia zmienne creste global.zdrowie=4

W step dałem global.zdrowie=3=spr_zdrowie_trzy itd 

Zrobiłem dla wrogów patent obj_zlo i by przy kolizji z obiektem zło global=-1 , lecz niestety to nie działa Sprite przy kolizji z wrogiem nie zmienia się , bardzo proszę o pomoc , oczywiście wzamian umieszczę w Creditsach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

// Create
spriteToDraw = spr_zycie_full;

//Step
switch (global.zdrowie)
{
	case 1:
		spriteToDraw = spr_zycie_jeden;
		break;
	case 2:
		spriteToDraw = spr_zycie_dwa;
		break;
	case 3:
		spriteToDraw = spr_zycie_trzy;
		break;
}

I rysujesz spirte ze zmiennej :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...